幸福的典範

講完人間之慘劇,不如講下幸福的典範。

淫詹,係姓詹的,我不知道佢係咪真係好淫,不過個名係二公子改的,一直以來,我們改人外號都唔會錯得去邊,如果論外型個名的確係相當入型入格。淫詹係二公子的同學,細個讀書時我間中會同佢地出下去吹下水,所以識佢。

淫詹星期日就結婚了,我同二公子會去做蝕桌兄弟,我仲出埋架歌路娜俾去做主花車,佢認真識諗,唔嫌棄我架車唔夠冠冕堂皇,仲話架車好,佢咁講我都真係唔好意思。
淫詹出來做野也不過三至四年(都唔知有冇...),但係已經撈得唔錯,兩年前已經計劃今年的結婚,真係深謀遠慮,又買樓又盛,好不巴閉。
根據二公子講,當年佢讀書時成日話佢十八歲開始計要追十二個女朋友,一年一個,到三十歲結婚,估唔到佢講得出做唔到,只係追左一個女仔,仲提早做左結婚,好冇口齒。

我話晒都年長過淫詹兩年,加上我覺得佢成日講野好無聊好幼稚(其實我地大家都係),我成日都覺得佢好細個,佢一話結婚,我真係打個突,然後立即檢討自己,態度好積極。

星期一淫詹拿著大雄同靜兒要擺o向我部車度(結婚車頭公仔),又試下綁落個車頭度,之後又好有心機咁收番對公仔同卷好d絲帶,我即刻讚佢個人好認真好企理,不過我又隨即知道係佢老婆叫既,佢話:「係呀師兄,好似我呢d咁打「撈較」既人,唔搵個咁識打埋野既老婆,咁就會世界大亂。」世界大亂,實在太睇得起自己!

之後我同佢順便食餐飯吹吹水,因為淫詹講野同我一樣好無聊,所以我可以成晚亂up一通,但係大家又可以知道大家講緊乜,又好好笑!

傾到十點幾,佢睇下隻錶,同我講:「師兄,我同你傾多三個字啦,你知唔知,我以前都會出去出到好夜,但係宜家唔會lor...我十二點前一定會番到屋企架,呢d咪叫回塘lor...」頂...俾佢吹漲...

佢同我講:「我覺得你係會三十歲人,突然會識左個女仔二個月之後會同佢結婚果d人,因為到時候你又好成熟佢又好成熟,又有經濟能力,最重要係你會覺得:『係佢架喇』」我當時淨係反駁:「我好早已經好成熟啦!」我估唔到佢會再反駁:「但係你識d女仔唔成熟嘛,你成日識d靚妹...」嗯,係好野喎!

唔知點解,成日都識到d咁有趣既朋友。

留言

  1. 叫佢淫詹既主因係...
    讀起上黎好順口 ~ XD

    其實我都唔知點解我地做左廿幾三十年人,
    係每一個年代都會識到一 d 好經典同有趣既人物 ~ XDD

    回覆刪除
  2. 寫埋未寫但係又好經典果d人物,再整理下寫過個d,就可以出經典人物系列!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男