井上雄彥

看到有井上雄彥新畫集,分一二兩冊。原裝書日本版賣二百六十八元正一本,其實以畫集價錢來說,是一般水平價,但係我今年個人改變了亂花費的性格,所以都覺得好很貴。

由於覺得咁貴,我都冇好衝動咁即時買,都同平時一樣拖拖拉拉,一副不知進退既態度,都係「睇下點先」,同埋「遲下先算」,婆媽得令人不齒。之但係,行多一陣,途經尚書房,唔小心又見到井上雄彥兩本畫集,大陸價,每本六十八元正,簡直人神共憤,諗住以呢個價錢,買來睇下好唔好睇,先至決定值唔值得買原裝正版,因為通常大陸書紙質冇咁靚,印刷質素比較差;點知拆開包裝,真係離譜,本畫集紙質相當好,印刷精美,質素直迫原裝書,每本平了二百蚊即刻覺得賺了四百元。



以前成日買咁多畫集,真係蝕呀!

諗番起,我好多年前都買過一本井上雄彥SLAM DUNK的畫冊,送給別人的,當年我仲讀緊書,以我當時的經濟能力,真係自己都唔捨得買。佢同我講佢好鍾意睇SLAM DUNK(當年真係十個有八個會睇),唔知,佢有冇好好保存本畫冊,仲記唔記得邊個送?我可是在本畫集提了字簽了名的!

留言

  1. 虎bi叫極都唔肯行開,死都要坐o向度阻住我影相。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男