人間之慘劇

我有一個朋友,係小學同學,雖然佢三四年班已經轉左校,但係我同佢仲一直有聯絡。

他這些年來的生活,大概係我所認識的人之中最慘的。

一切,就從IT呢一行變成夕陽工業開始。那一年科網爆破,那位朋友,就叫他K先生吧,就開始失業,正職,freelance都冇。他早婚,老婆台灣人,育有一子,正所謂貧賤夫妻百事哀,生活出現了問題,精神亦出了狀況,要看醫生。幸好屋企還有點錢,生活還可以過,但是這只不過是個序幕。

在這段其間,夫妻關係不好,佢老婆成日上網打online game,一日到黑對住部電腦,家頭細務唔做都算,又唔理個仔,就係咁,夫妻關係出現好大問題。

在經濟上,K先生總算渡過左最難過的時期,最後仲可以搵到份工,在輕鐵工作,人工唔高,不過有份野做下叫做好好,佢唔算好識得理財,所以生活只不過係緊緊夠,有拖欠信用卡數,早一年前都同我講話用低息貸款還了卡數,仲剪埋張卡,咁還幾年就可以還晒。

誰不知,現在才是地獄的開始。日前佢打電話俾我傾計,其實佢兩個月前打過俾我,但係因為車仔結婚我當時唔得閒聽,後來又冇打電話問候下佢。講番原來佢當日打俾我想同我傾計,因為又係屋企有事,仲好鬼大鑊,佢老婆原來o向出面借左大額金錢,所謂大額,係廿萬,但係現在要還三十六萬,即係淨係利息要十六萬,仲係今年內的事,咁鬼高息,即係同吸血貴利王借啦。但係佢老婆又唔肯講發生過乜野事,為乜借咁多錢。最後仲要K先生個爸爸拿錢出來幫手還,但係都唔係還晒...

這就是大概的背景交待同事件經過,時歷四五年,很多細節省略。




先不作評論,只是如果那些遭遇發生在自己身上,真的會受不了,撐唔到落去,K先生算是堅強硬錚的了。

當然,成件事K先生也不可以說全無責任,有些位置如果及早溝通處理,可能無咁嚴重,但係客觀環境因素亦係太多,經濟唔好,無錢的確好惆悵,老婆面對這個環境所採取的態度,也不是老生常談和她好好地溝通就搞掂,講就乜野都易,實際上要處理的就完全同講係兩回事。

成件事,由佢話結婚到今日,我都係果句,佢當時太早結婚,好多野未有基礎,日子唔會易過。第一步已經錯,之後可以選擇既路好有限,想東山再起咩?有發展事業的大計嗎?呢d野,通常過程好大風險,要放棄好多野,要挨,要搏,並唔係每一個有頭家既人可以承擔的,仲要身邊果個人唔係你人生中的助力,相反係渡有落地獄的加速劑。

現在,只有給他多些鼓勵,支持下佢。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男