和富

星期五回到工作崗位,即刻周身唔舒服...真係唔知乜野事,心理問題定風水問題,一坐番落公司個位度即刻覺得好唔妥....最麻煩係,身體又唔會衰到要入醫院架喎...你話,如果突然要做到入醫院,入去休息一排,應該唔錯....我其實唔介意有乜野病,但求唔駛受苦就休息一頭半個月或者唔駛受苦就死左佢算罷啦。

很不情願地做左一日野,之後應二公子約去和富中心果頭食飯,除了二公子同埋陳小姐之外,仲有陳小姐的父母,組合相當奇怪,食飯算係為左慶祝二公子生日(生日快樂),唔知點解叫埋我,其實唔計今次,我都係見過陳小姐父母一次,陳小姐話阿伯母成日講起我,真係唔知點解,二公子話我很受家長級年紀人仕歡迎,其實咁樣又有乜野用呢?唔好講呢d無謂野,講番餐飯,有好多美味佳餚,聖子大隻得來好好食,用XO醬煮的確未食過,龍蝦仔荷葉飯好香,龍蝦仔仲多過飯,豉油雞好滑,好香好甜,仲有其他的都相當ok。最重要係平均每人都係$140蚊,都係一個相宜的價錢。

飯後阿伯母已經約定下次的活動,我發覺近來好多人開始好關心我既事,會安排好多野來幫我...其實,我都唔知自己係咪需要......不過我係好多謝佢地的...呢類事件我都唔識講,可能搵日寫一篇講下自己的想法都未定...

由於個糖水好鬼象徵式,我同二公子返到長沙灣再食一個正式的...好鬼飽...又要勤做運動。

現在好多朋友都在香港島工作甚至居住,搵日可以組織去多次!

留言

  1. 下次叫埋其他團友去再搞海鮮美食團吧 ~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男