五天假

連埋星期日同埋重陽節假期,我總同放左五天假,明天又要返工了...今日被問我放假做過d乜,當時真係答唔出,因為我真係好似冇乜做過d乜....但係現在回番帶,又唔係喎...

星期日,同四爺去練跑之後幫龍哥搬家,有意義的一天。

星期一,一大早同廖老師入南丫島,途中影左今日已經收了皮的中環天星碼頭,去到南丫島試左果間上次經過但係冇幫趁,門口有隻好Q大的熊公仔既「士多」食野,食佢地即刻由塊田收割落來的白菜,難得我地有時間陪阿娘,她那天玩得好開心。
夜晚約左詹兄試下佢結婚果日條賽道,我其實對於佢搵我架車做花車好有保留...說到低也不過是一部爛鬼日本車...不過佢唔介意就算吧。佢為左報答我呢個師兄,請我食飯,席間都傾左好多野,應該話我問左佢好多野,因為我對佢遲我幾年出來做野,但係已經有樓呢件事好出奇...說到底是我太不濟了吧...

星期二,訓到十點幾十一點...唔知做左d乜,晏晝落左深水埗維記食蛋牛麵加映西多同埋凍檸茶,跟住出左太子俾d野阿廖老師,再去書屋睇左一陣書,然後返屋企訓左一陣。夜晚約左恒商的同學及中六的英文老師Mr. Neu食飯,原來我d英文算係ok的...當晚又學左幾句英文粗口....但係現在又唔記得左了...

星期三,訓醒之後又落深水埗食晏....行左一陣高登,因為受龍哥及二公子所托幫手買機,先睇下d價錢...其實我真係唔熟買機既野...一向買機都相當馬虎,尤其係買俾自己的時候...
夜晚就陪廖老師出席佢個靚女學生的婚禮,o向萬麗呢d地方擺確係一分錢一分貨,d野幾好食...其中最特別係有個環節係要幫佢地將來個bb改名(先旨聲明,佢地未有bb的),我咁醒,呢d野當然交俾廖老師填埋佢啦(寫個名o向張紙度),點知...被選中有獎品,好彩我之前雖然冇填但係都有睇過廖老師寫乜名,仲即刻o向台上胡亂吹左個點解改呢個名的理由出來,唔係就真係出洋相了,獎品係支紅酒。

星期四,訓醒之後去左ikea買左塊鏡,因為自從換左個衣櫃之後個房就冇鏡,買個鏡其實主要個原因係,對住來練功夫,會有成績d...同埋,如果日日見到自己個身型,就會好有決心地keep...當然,呢樣野唔係對個個人都有效...有d人心理質素差,會自暴自棄,甚至自殺,後果嚴重,唔好亂學。
夜晚traccy因為轉到工請食飯,我遲到,被鬧一鑊,好對唔住,其實遲到有幾個原因,第一因為我要幫佢地燒隻碟,跟住搭巴士遇到交通意外,不過呢d都不被承認為理由以及功不能補過。據講份工job nature好有趣的,希望佢做得開心。

明早又要返工,令人沮喪。

留言

  1. 你留d咩呀…
    第一,你於我無功,隻碟係吃雲的…套戲係吃雲想睇,不是我;而我d個人嘢,爆哂光啦!哼!
    第二,你的錯不是因為遇上車禍,而是你選錯了交通工具
    第三,你的錯在於你禽日放假,相反我地三個就做到死下死下…

    回覆刪除
  2. 係,係我錯,對唔住!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男