淫詹結婚

淫詹結婚,我同二公子做兄弟,要好早起身,我地都遲左起身,好彩良好駕駛技術同駕駛態度為我們爭取番些時間。
我地有好多時間佈置花車,同影相,仲拍video,好鬼多花款,但係影完一大輪,我地仲有好多時間俾人玩......

花車,搵架舊車(比較來說)來做主花車,突顯新郎樸實無華的高尚情操!


我做過幾次兄弟,都未試過接新娘要接咁耐......足九十分鐘,係一套港產片既時間,玩既都冇乜野,不外乎係食d好難食既野同埋做d好嘔心既野,不過做蝕卓兄弟,算啦,詳細情況唔好講,我亦都唔係好想記起。

其實接完新娘番男家都冇乜野做,見悶就同二公子作孖車對決。或者戴住個handfree 扮G4...,相當幼稚同無聊。


行禮在酒樓舉行,呢一點我好欣賞,因為唔駛周圍去,我架花車行得好少路,時間又唔迫,賓客又唔駛走兩場,太好了!
宴會OK啦,反正我一向覺得去飲好悶,不過淫詹有一班好幫佢手既朋友,他們的情緒都好高漲,搞氣氛很好。全晚高潮所在,係佢地俾左個驚喜詹太,唔單止新娘感動到喊,連d姊妹甚至果個冷笑話mc兄弟都流下眼淚,認真眼淺,淫詹冧人確係有一手。

你睇下淫詹果樣真係好淫

搞左地晚,車埋佢地連同佢地d家當返去,都兩點了。
雖然好攰,不過做兄弟無所謂。有一樣野要讚下淫詹,佢的確係一個好識做既人。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男