Gossip51

尋日,臨放工走人,老闆話佢請飲野,問邊個去,已婚區果邊,就當然冇人而嘗面啦!

首先趁機等我介紹下已婚區同未婚區:我office 個floor plan,,自上星期ryan成家立室之後,有一邊已經被我私自劃分為已婚區,果排位除左佛佗同事之外,都已經結晒婚,由於我覺得佛佗同事已經修成正果,結婚識女仔呢d咁俗世入世既野,佢係唔會做既,所以我亦唔會將佢撥入未婚區呢邊。

講番老闆請飲野,難得可以花天酒地,咁我咋帝諗左幾秒鐘,最後出席的有我同兩位sales team既同事一同前往。由於飯都未食,老闆就同我地去二宜樓食飯先,果陣時已經飲左幾杯啤酒,席間唔知講開d乜我話之前冇錢,如果唔係我都去浸下咸水,曬下一些人認為特別圓既外國月光,老闆隨即話,「你就快有錢架啦,我地就快搵好多錢架啦!」真係順口開河!不過如果唔係有個咁既老闆,我可能已經一早走左!

食完飯之後,老闆就帶左我地去一間叫Gossip51既pub飲野,原來間野都幾出名,佢最特式係中間有條cat walk,據說阿鄭donald套「我要做模特」都係在那兒拍攝的!如果坐窗口位,個view係相當令人心曠神怡的!

叫了杯長島冰茶,聽了老闆和同事很多東西,獲益良多,亦趁勢儘力同四爺佈置一下,希望算是幫了他吧,但不要過份有期望了,盡人事而已。

老闆談女孩子,雖然老生常談,但實在至理。總括:「紅顏,多數禍水。」
雖然不能一概而論,卻印證了所見所聞!好多野,事實,勝於雄辯。

開始知道點解自己從來未醉過,事關我在我還很清醒的時候,我已經唔想飲,自動停手。一來會好辛苦,二來是乙型肝炎帶菌者的羈絆,一想到一個唔覺意要訓醫院但係醫生唔俾你死,重要有大量你唔想見的人來扮關心你,而你想佢來看看你的人卻永不會出現,咁就真係要好好保重自己。所以,杯中物,都係淺嘗便好了,人家還覺得你飲得夠品味,不會浪費美酒。

留言

  1. >>開始知道點解自己從來未醉過,事關我在我還很清醒的時候,我已經唔想飲,自動停手。一來會好辛苦,二來是乙型肝炎帶菌者的羈絆,一想到一個唔覺意要訓醫院但係醫生唔俾你死,重要有大量你唔想見的人來扮關心你,而你想佢來看看你的人卻永不會出現,咁就真係要好好保重自己。<<

    真係英雄所見略同, 大家都係英雄級既人, 哈哈哈...

    回覆刪除
  2. 咪係囉,我實在諗不到飲到醉醺醺狼狽不堪的價格何在!
    自量和知道自己在幹什麼的人才配喝酒!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚