立冬

看了一下月曆,原來今天立冬,即係話,冬天已經到了。

不過....你感覺到嗎?我還是覺得,像身處火爐。

早個星期開始涼,多高興,點知呢幾日又熱番,你話,幾掃興。

昨天跟廖老師說這個問題,她說因為依家起樓起得高,擋住d風,冇錯,呢個係其中一個原因。

全球一體化的理念,想不到會在環境污染問題中率先體現。全球各國過度發展及開採地球資源,全球氣?上升,接著就是其連鎖地理反應,即係the day after tomorrow。

尋晚碰巧又播天空之城,我地真係要做多d環境保護的工作。不過諗諗下,我地其實最需要的可能是第三次世界大戰,我指的是真打果隻,別跟我說現在的世界經濟環境就是世界大戰的戰場......我地人類唔死咁d,大地就會俾我地玩殘.....
正如matrix 中阿agent smith講,人類係virus係病毒,你說不是嗎?現在所有問題的罪魁禍首是誰?即係,依家個system感染左virus,antivirus application都冇符了,唔受控制,咁...format左個harddisk啦。
可能有人話我偏激,都係架....不過,這只不過係挪亞方舟重演,或者易經說的循環,再唔係,這可說是一種平衡吧,一樣東西過度發展,自然會有另一種東西去調節。人類太多唔緊要,但係我地做的壞事真不少,(你覺得我們也有做好事,是的,但大部份都是我們自以為是,以為自己在做好事罷了...),壞事做得多了,個天自然會收我地,你話幾咁令人快慰呢!

啟示錄實行中。

發完廢話。

講到離晒題,我其實只係想問,天氣幾時先至會凍到可以有機會穿頸巾?沒機會穿太可惜了。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚