後記。

由星期日做到星期一零晨二時四十五分,其實如果好嚴格咁睇,upgrade工作並唔完全,仲有好多濕星野未做,但係,以當時的精神,根本唔會做得晒,所以,在我還有知覺的時間,我選擇了將部份唔做都唔會死人的工作留起來,而專心收拾令到第二朝同事返工可以照常順利開工大吉。

第二朝,果然,同事們都開開心心工作去,而我便在回升到半行能源的狀態下完成埋d手尾,之後數天,居然出奇地安寧,完全冇話爆鑊呢d衰野,實在係令人鼓舞。而為左獎勵下自己,我每天都自我放縱自己遲一個鐘頭起身....當然...我唔係故意的,但係我實在好支力....然而,我放工又相對地準時左好多...冇辦法,完成左本季最大項目,手頭突然輕鬆左些少...

檢討番成單野,發覺之前所準備的所有野都唔係話做得咁好,包括之前setup testing個場,寫plan,安排工作...做個d野好似係為左做而做,好似交功課俾人睇咁,雖然唔係話完全冇用,但係同我想要的效果好有出入,一邊做仲發覺個plan考慮少左野。好彩我寫plan雖然唔夠細心,但真做果陣就會好縝密,臨陣應變力還算不賴,咁樣總算安全過渡。

下次再做類同的工作,會由testing的步驟先做好,以後的便做得輕鬆了,其實這種項目話大單唔算得上,但話簡單亦都唔係話食棵生菜咁簡單,不過做的時候那種單打獨鬥的氣魄,感覺實在唔錯。

alone wolf mode真係好適合我。

留言

  1. 我呢個幾星期都係搞到日日都好累, 有幾次試過直頭一撻落床已經大昏迷, 第二朝六點幾先識起身熄燈閂電腦...

    回覆刪除
  2. 你的生活真充實。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚