停電(上)

星期三同星期四在珠海,本來諗住好例牌咁做野之後夜晚單拖去搵飯食然後返office上網睇書處理些濕星野,點知完全唔係果回事。

本來公司講左上親珠海都應該安排至少二人同行,點知阿HIM唔知搞乜,話佢唔可以朝早上,要晏晝上,咁我朝早又要孤身走我路,落船之後坐死亡計程車,懷著執番條命仔的感恩心情到達公司,開始一天的工作。

早上收到雲尼的廣發電郵,話科技園通知我地呢區電力故障,隨時會停電,叫我地做好工作準備,我用notebook插住舊電就唔係問題啦,但我其實都唔知d同事點準備,唔通寫一行code或者打幾隻字就save一save咩,所謂準備就是準備隨時返工去玩吧......所以我暗地恥笑了科技園那無建設性通告的無聊,不以為意,然後就繼續做自己野。到下晝食完晏之後我已經忘記停電準備什麼什麼了。

到了三點幾本來schedule了「左文右武」開例會,但在這時hotline收到call,話有個client話佢地收唔到email.....操~~通常果d粉腸收唔到mail都唔關我地時,而多數都係佢地自己個server有事,所以收到call之後我都係心中暗罵,然後就check下所有setting睇下邊度出問題,如果係個客自己的問題就教佢點做點做,解釋下,甚至作一個「電郵一分鐘」的教學課程,教精佢。
因為一收hotline call就會打斷我手頭上的工作,很麻煩(都說了,本來是要和左文右武開會的嘛),所以一般來說我對客人都是先咀咒,後解決的(解決問題,不是解決客人)。
誰知道,我這次還來不及咀咒,電便停了,沒有電,也沒有得連上網了,也就是什麼都做不到了,本來,在香港還有佛陀同事可以幫忙的,但是,睇得老夫子多都知道呢四字成語--禍不單行,佛佗同事下晝放假去考試,你話,係咪好巧合呢?

我唯一仲可以用的,就是個手提電話,只靠打俾個客,打俾ISP,打俾我地個sales,嘿......
而由於好心有好報,本公子平時做得善事多的關係,在最關鍵,要上網改setting而冇人做到的時候,電又回復了,搞掂。

16:00 - 終於可以準備開會了。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚