連鎖任務

傑王點名,估唔到我都會有機會玩呢d野既一日

遊戲規則:
1.由某個blog發起,出一個題目。
2.在自己的blog中完成題目,然後點名另外幾個blog完成同樣的題目。
3.另外的幾個blog完成題目以後再分別點名,依次類推。
4.被點名的blog在完成題目時要注明被哪個blog點名。
5.不可回傳,加一條自己出的題。

最近在看的電視: 好耐冇睇過電視
最近在聽的音樂: 梁靜茹-如果有一天
最近在吃的東西: 西北風
最近關心的話題: 幾時死
最近常去的地方:公司office
最近最想做的事: 最想乜都唔駛做!
最近常想的人: 想創你個心呀,想都唔好想呀!
最近身體情況: 除左咋病,都唔會有機會放病假....
最近理財狀況: 一貫扮富家子弟作風,即係將會三餐不繼
對朋友最想說的話:你打死我算吧啦!
對自己最想說的話:唔好急,呢個世界係有報應既
想一個減肥的良方:你有冇聽過埃塞俄比亞有減肥公司?辟穀啦!
記憶中做過最瘋狂的事情之一:由長沙灣行路去油塘(多次),行路去沙田(幾次),行路去青衣(一次)
喜歡K歌的程度(1~10):請問...1 係最喜歡定10係最喜歡?
最喜歡吃的食物:雞翼
不吃的幾樣食物:榴槤,豬潤,死貓,糞便....
最想去的地方:有自由的地方
看到馬路上誰覺得最惡心:一日到黑係咁講電話的男人,仲要講野"那那地"
最想要的禮物: 重緊要係心意
心目中的伴侶是怎樣的一個人:溝通到的
你現在還單身嗎?如果是,準備什麼時候找一個?是,隨時
如果養寵物會養什麼,起名字叫做什麼: 馬騮,叫金鷹
如果只剩下一天的時間,你會做什麼?: 痛打那些討厭的粉腸
最多的時候,你能一心幾用地做事情啊?:multi-tasking係基本技,難道還有空餘時間去計嗎?
誰是對你最最重要的人?: 娘親
呢世如果給你充分的自由,你會想做什麼職業?godfather 教父
如果你有曾經的戀人,你現在最想對他(她)說什麼?如果沒有,那你想對將來的戀人說什麼?:算啦,都係唔好講
what would you do if you got depression?: 呆坐
您認為一個人的過去重要嗎? Explain:唔重要,最好唔好俾我知。
直至呢一刻你最後悔既事係咩?:有些人冇一早?除
各位有戀愛目標未呢??:好難答,世界轉得好快。
學業/事業, 愛情, 友情, 其他(請註明), 哪一樣你會放在第一位?: 冇健康就乜都唔駛講
如果俾一個機會你番番過去,你會做d乜?點解?:番過去邊?....
你會煮咩野食?:炒飯
你而家(曾經)既夢想係乜野呢?:唔駛做,周遊列國
你點睇自己?: 壞人一個
你最大o既缺點/優點係咩?: 缺點: 心軟 優點: 好脾氣
如果俾你揀,你會想住係邊個國家呀?: 香港
如果俾你揀,你會揀識隱形定識飛定識變大變細?點解? 識飛,唔駛搭車,慳交通費。
你寧願自己好靚但情人樣衰, 抑或自己樣衰但情人好靚? why? :我一向相信樣衰的男人會搵到個好靚的女朋友,而我同時亦覺得自己樣衰到不堪
如果你現在見到阿拉丁燈神, 你會選擇:
1. 你有那三個願望; (要答埋那三個願望) 我暫時唔需要你住,俾你個電話?把我,有事call 你
2. 你會同佢傳福音;
3. 你會同佢講, 撒但, 退我後面去吧!
你覺得自己最吸引人的地方係咩呢? 吸引到人就唔駛咁既身世啦
遇上情敵, 你會點做呢? 乜都唔駛做....唔好成日諗d咁掃興既問題得唔得?
你希望幾多歲結婚? 33歲
你期望你的婚禮係點o既? 簡單d
結婚之後你希望的生活方式又係點ga呢? 唔好諗得太長遠
你最想改掉的3個壞習慣: 1) 遲到 2) 有求必應 3) 大洗
同最欣賞自己的2個優點: 1) 沉得住氣 2) 對d仆街有包容的心
遇到心愛既人,你會唔會主動去追佢? 睇下佢跑步既速度再作決定
你而家最大目標係咩? 我要耳根清靜
最想聽到情人講既說話? ....最好日日唔同啦,日日都講同一句就幾想?都會悶啦!
我條題目:你答上面d題目有冇講大話?

my tagging target: 由於好驚點名之後冇人理,感覺會好難受,所以你地喜歡寫就寫啦~~~不過如果寫左記住講聲俾我聽。

悲劇王子的繼續tag

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚