停電(下)

上回講到,下晝終於發生停電事件,而且仲在停電其間收urgent call,好彩我平日樂善好施,天父在上唔會唔照我,在緊要關頭俾番電我,搞掂單野。

而我亦開始準備同「左文右武」開會的事宜,正當我還在想:「車,停果十幾廿分鐘o者,好叻咩~~~」的時候...電又停了....=.=

同時,門外還傳來警鈴聲....我沒有理會,繼續準備開會,因為開會沒有電也可以開的....反正等一下又會回復吧。我到了meeting room,正想召集兩位「文武生」,發覺多數的同事都走到門口看熱鬧,我走出去走廊看看搞什麼,原來只不過是有人困lift,困lift沒什麼好湊熱鬧的,但我介紹一下,科技園的升降機是所謂的子彈lift,lift身是落地纖維玻璃,即係可以由辦公室外的走廊看到lift?面,當然,?面也可以看到外面。當然,我相信lift中的人都沒興趣在困lift的情況下和lift外的人打招呼......在動物園,除了猴子外,你看過會和你打招呼的動物嗎?
我還以為只有香港人才喜歡八八卦卦咁睇熱鬧,看別人當災,原來PRC也喜歡....還是,全世界都喜歡?我說了句「(國語)別人困電梯,你們就在看嗎?」就回office了。

好不容易人齊開會,電還未恢復,他媽的還真熱,中途,winnie和connie走進來搞局,說今天因為停電,提早收工,但我們可以繼續開會。
我問:「咁宿舍有冇電架?」
winnie:「都冇架。」
「會唔會今晚有番電?」
winnie:「唔知架...你都係唔好留o向度啦...」
「??咁我今晚點算?」
winnie:「叫GS收留你啦。」
「......」(心想:唉~~~~去你度好唔好~~?)

咁我地又繼續開會了。不過其實差不多都開完的了,總結一下,便放走他倆了。



開完會,咁熱,想洗個面,發覺冇水....??水都冇..
你諗下,下晝五點,冇電,冇水,唔知幾點先會恢復過來,notebook得番一個鐘的電量,想做野都唔得,番宿舍都係冇電冇水,全區都係咁,咁可以點?看看office,得番三隻小貓...即係想唔走都唔得.....當然,看到這個情況,contingency plan已經完成,而且,始動中。



先打個電話俾阿HIM,睇下佢係咪上緊珠海,當然,消息一早傳到他那兒,佢都唔會咁蠢走上來,而且,O向佢個客度,邊會咁容易就走得甩。
安排了阿HIM唔會盲中中咁走上來,我就執拾細軟鬆人。

我星期四仲要在珠海,當然唔會返香港啦,先同GS搭公車出番市區,咁我梗係唔會真係接受winnie的建議去阿GS度啦,一來,我身為佢老大,接受唔到自己去「投靠」自己的手下,二來,據說佢屋企都幾亂,三來,我冇興趣與一個男性同一屋簷下,即使只是一天。

我坐公車,係出拱北,經關閘,過梳打埠,即係澳門。



本來諗住在澳門搵地方落腳,不過比較之下,實在唔化算,雖然表兄住在澳門,不過都係唔想「投靠」人家,而且第二朝返office要過關閘,會花好長時間,而當時時間尚早,所以,修改後的contingency 行程如下:
- 搵地方食野
- 四處行下,照下相
- 返珠海搵酒店
- 睇佛山贊師父
- 訓覺

我決定了之後,就搭計程車到新馬路,行了個轉,在一條橫街找到一檔大排檔食麵。
那檔麵檔叫韋記,位處文華酒店樓下,在十月初五街附近,十分有風味,而且價錢相宜,食品種類繁多,品質亦好,適合我這等單人匹馬人仕前往。
叫了一碗牛腩麵,一碗淨雲吞,一碟菜,可說是均衡飲食。牛腩入味且口感好,雲吞是傳統細細粒果種,即係麥奀廿蚊碗果隻,很好吃,菜爽口。埋單亦只是廿七大元,不算特別平宜,但係食得相當開心同暢快,很好很好。
食完正餐,轉入十月初五街,買了豬肉乾......有興趣告訴我,我分俾大家食,行出新馬路口,看了有小販賣小食,買左串魚旦,都只不過係兩蚊雞,抵!食完轉彎到義順舊舖食雙皮奶,細細個唔鐘意飲奶,但係澳門的雙皮奶就百吃不厭。食完雙皮奶,見到有涼茶檔,就飲左杯五花茶。

飲飽食醉之後,在附近逛了一會,影了幾幅行貨照片,
便搭車到關閘返珠海了。在珠海,又上了輛死亡計程車到酒店(一天之內生命感受到兩次死亡威脅),上到房剛好十點,仲可以睇少少阿旺新傳,之後就做佛山贊師父,果然所有計算無誤,一切在計算之內,一貫殘兵之首風範。



睇完阿娣爺被人打到哮喘發作,贏了功夫掉了命,以及阿佳叔師伯怒罵四葉草蘋兒之後,我便梳洗就寢了。

臨訓前安排了第二朝morning call後,便一睡了天明。



這天真是難得,難得可以放工的時候還看到太陽,難得在沒有請假的情況下可以稍作消閒。



第二朝,morning call 來了,醒了,聽了那morning call,本來預期是一位甜美的女聲,但一聽之下,居然是電話錄音......暗罵一句穢話之後,又是一天的開始了。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚