回憶的廿九幾個寒暑‧楔子

近來,總是有些事,搞到我諗返起小時候的事:
首先,家姐從澳洲回來,send左幾張有我細個個樣,但係我冇見過既相俾我睇;
唔知早排邊一日,有個小學同學打電話來問三問四,(問PDA野,咁o岩...我唔係好用呢d科技野...),唔小心,又勾起小學時既回憶;
又唔知邊日,上網search d野,搵到小學個網址,搵搵下,有每屆畢業生個名冊,睇到自己果屆d同學名,即刻記憶番晒黎;
一連幾晚冇mon用,本來好應該早D訓,不過唔知點解,想溫下書,就取下「漂流教室」呢套經典翻睇,除左因為呢套野講班小學生既遭遇,同埋同學之間既恩怨情愁桃色糾紛令我諗番小學生活之外,最重要係勾起中學時同兄弟們上堂一齊睇呢套「漂流教室」,在我十九幾年睇漫畫生涯中,唯「漂流教室」係真係一齊睇的,仲要將其中對白中譯英,學習態度自覺!

以上種種事,令我想在記性仲唔錯的時間,寫下小時候種種事,由我有記憶開始......
我不是個什麼特別的人,沒什麼特別的事值得記,以我的筆力,也不會怎樣生動有趣,只是,就是想將那些事,點點滴滴,記下來。不知道會寫多少篇,也不擔保會否中途放棄,大家也不需要太期待,我知,你沒有期待,那不打緊,我一向習慣自說自話。

廿九幾年前既事,就像昨日發生一樣。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚