我著2號


玄機留msn message俾我話有波踢,成年冇踼過,都想踢下,走動下都好。其實夾埋只係踢左半個鐘,不過咁耐冇踢,踢得都ok喎,冇失誤腳腳清。

因為踢波,久違了的波衫重見天日。





從前返學時踢波,一日四餐,晨咁早返學校先踢一場當早操,小息得果廿分鐘都要射下波,早午食完飯又踢,放左學又踢,踢到對腳粗晒,所以依家基本上唔會著短褲出街,因為怕俾人笑。

以前踢波,球場得一個,但係幾隊人,幾個波,滿場飛,但係我地唔會分唔到同緊你踢波既人係邊個,亦唔會分唔到你踢緊邊個波,果陣時已經明白,做事要專心一致,心無旁騖的道理,身邊會有好多人好多事,人生在世,做你應該做事是很重要的。即係讀書同玩樂,咁多野要做,但係又唔係咁夠時間,當然揀做得開心的事,即係專心玩就可以!所以呢......我可以好快就脫離呢間男校,走去讀男女校......

果陣時冇波衫,因為返學係著校服的,我地亦唔會帶件衫返去換咁戇居,因為冇人咁做,會俾其他同學笑的。波衫反而係大家離開學校,但係大家係年青力壯會踢下波時造的,一同造過兩次,橙色呢件係第二件,但係原來都歷史久遠,我仲保存得好新好光鮮,證明......我後來已經好少踢。造波衫其中一個很重要的事係熨名同埋號碼......名,我本來只是想用「Lun」的,因為我喜歡簡潔,不過佢地話無論印幾多個字母都係一樣價錢,只係印三個字母好似好蝕咁,所以,都係加埋個「Wai」落去,其實如果連個性都加都應該夠位的,不過......咁應該好老土。

跟住輪到個號碼,正如幅相見到,我是揀「2」的,不為什麼,因為我很喜歡這個數字,點解鍾意,我都唔知。不過咁o岩,我多數踢左閘,都擺o岩位。有個同學好騎呢,佢揀「23」,我地仲笑佢:你估打籃球咩~~奇就奇在,件衫做完冇耐,碧咸就轉會皇馬,著23號,搞到佢好似好有先見知名咁,不過又唔o岩...佢個樣咁似施丹,著23號唔o岩數!

講番,雖然我唔知點解喜歡「2」呢個數字,的而且確,我同呢個數字好有關係,我2月生日,家中排行第二,等等。「2」唔知道係我的幸運數字,定係受了咀咒,有些事過不了兩年,第一永遠輪不到我,很多人和事,永遠屈居,不能坐正。

留言

  1. 我件 "7" 號連牌都未剪, 仲保存得好好 ~
    只可惜掛靴掛得早...

    回覆刪除
  2. 早掛靴以換取玻璃腳之美譽!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚