衰神附身

這幾天,想必是被衰神附身。

個mon冇野睇算了。

昨日連部Ipod都摔壞了,沒有了畫面,本來諗住沒了畫面,應該還可以繼續當shuffle聽,又是我一相情願,太天真。今日試過聽左一首歌就冇野聽,之後再聽佢唔random播,順住播,即係變左ipod sequence,死未,其實咁都唔緊要,我這種怕寂寞的人,都係想有d聲o者,點知聽聽下又冇野聽,你知唔知咁樣,忽冷忽熱,時有時冇,係令人好難受的?

呢d野都...算了,反正最多係冇得睇,冇得聽。今日仲黑。話說今日放工其實唔係放工,我仲安排自己同幾部server加 ram,加ram,幾咁簡單,一熄機,二開箱,三加ram,四關箱,五開機,正常開到便叫完成。一直以來,呢d野邊叫做有難度?但係今晚,加三部server,一部開番之後有d野行唔到,一部直情開唔番,只得番一部正常完全冇問題。十二點開始整,兩點幾至走,開唔番果部冇計整唔到,有野行唔到果部好彩正常番。呢幾部server,全部都係處理email,死一部d客全人類收唔到email,就太鑊了,其實三部server,已經係一部做另一部既backup,今次竟然同時死兩部,真係邪到爆,簡真係想致我放死地,我當時,真係有想過死的,不過data center四面都係牆,冇窗,想死得開揚d都唔得。

死唔去,執晒手尾,同埋預備明天應付有機會爆鑊的救命錦囊,當然係想回家。出左data center,向小西灣附近d屋村行,諗住買少少野飲,先搭車,點知早途都仲要撞到d幾得人驚既野,途經其中一個巴士站,見到一個全身紅衣的女仕,企定左o向個站度,手拿住一枝香雞....身後有個袋,我掃了一眼,又有札香......佢仲郁都唔郁...我經過唔睇得清楚,但係感覺心寒......你咪話半夜兩點幾見到,日光日白都未必唔驚........果度仲係柴灣,附近有個墳埸......未講完....我冇理佢,亦都唔敢理就行左去些粉買左枝野飲,跟住去等N118,等左幾個字,終於有車,上到巴士,我不其然咁望過去對面行人路我剛才途經果個巴士站,嘩,果位前輩,仲企o向度冇郁過,真係猛!

希望佢嚇走我附身個衰神,明早開始,過番d正常d既生活,唔該晒。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚