估唔到,其實冇壞

現在想,如果昨天給我找到了LCD Mon 的單據,而我又走了去修理,那麼,我一定會給別人當混吉的。因為,我肯定,到了給廠商看的時候,這台mon一定正常地運作!

我現在還不肯定,是那兒出了問題,但肯定是,我那台mon跟公司那台thinkpad很合得來,完全冇問題,萬試萬靈,絕無欺場。

本來想在這兒,將我troubleshoot的過程跟大家分享,但是,一來我本身這個人笨得很,所謂troubleshooting的過程根本沒有分享的價值,二來沒有娛樂性,很悶,三來我很懶,而我這房間的電腦影音設備簡陋得來郤很複雜,我很怕有專業的網友笑我:「妖,駛乜搞到咁複雜呀?條粉腸有冇讀過書架?識唔識野架?唔識咪寫出泥引人笑啦!」我心靈就像豆腐一樣,一唔小心,好易俾人搞到變一pat野咁,仲會俾人用腳係咁卒,所以....算罷啦。

過程唔寫,都寫下我有乜結論:
一. 個mon其實冇事,同部thinkpad好夾,好合作。
二. 未必關我部PC事,因為個MON就算唔係駁住佢,都會冇異常。
三. 個TV BOX好大嫌疑,因為乜都唔駁,只係駁TV BOX(因為想打XBOX)都唔得
四. 個mon對佢既伙伴好有要求,唔係個個有資格同佢合作。
五. 我諗可以先試下換左個TV BOX先,因為我本身都唔係好喜歡佢,事關個牌子好核突....
六. 好彩,今日做野唔得閒,如果唔係手痕上DELL個網站訂部22吋16:9 LCD(也不過是$2188,就貨價相比,是相當抵玩的),就真係相當敗家,雖然我知道個敗家子係一件相當過癮同埋開心既事。
七. 用notebook加mon真係相當唔錯.....如果部電腦打埋柴,咁就買部notebook了,不過,我現在的消費模式係,唔壞唔換,甚至壞左由佢,冇乜必要既野,唔買,不過,我們總是覺得樣樣都有必要,很需要的....

估唔到,個mon,其實冇壞,唔係佢錯,只不過,大家唔夾。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚