黑暗過後的光明

其實已經是上個月的事。

做appraisal,成個人既價值俾人質低,我其實唔覺得自己表現如公司所講的不堪,不過,我昨年的確放的心機比較少,因為好悶,同埋好煩,煩,是因為有好多工作流程,好多餘,冇意義,浪費時間,唔知係我蠢,還是人家蠢了。

但是算了,對於工作,我其實新年頭有反映過給老闆知,結果,我有新的assignment。而殘兵集團會暫時交出,因為一來我唔會有時間理佢地,二來我給人評價我領導無方,那也好,我本來就唔喜愛這種事情,單打獨鬥我做事會比較得心應手。

未來半年的事已大致計劃好,一明一暗。
我看到的,是黑暗過後的光明。

公司給我的評價,最深刻個句係:「我知你擺好多感情落隊人度....」
我想說的是:「其實,我何止?我是放了很多感情落成間公司度。」
成三十歲人,我不會再這麼天真了。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚