壞了

屋企個LCD Mon尋晚成晚都冇畫面,我都唔知點解。

其實,冇畫面呢種情況,早在幾個月前十二月一月已經開始發生,不過佢又唔係日日係咁,而且通常在數十秒至數十分鐘內佢會自動有番野睇。我本來諗住拎去整,但係這種壞但係壞唔晒既情況好叫人難為情,如果拎到去整,但又好唔合時地好生性,咁就真係浪費本少爺既時間。

點知,尋晚返到屋企十點幾,開著部機,見佢冇畫面,咁我又見怪不怪,然後就落街跑步,滿心相信跑完返去會見到有畫面,點知唔係,都唔緊要,我又去下同虎bi玩,又沖埋個涼,繼續盲目地滿心相信玩完沖完涼返去會見到有畫面,點知,又冇,咁惟有睇下電視啦,睇到頭髮都乾了,都未見有野睇,咁就去訓覺了。

今朝,見個mon仲係冇野睇,罷了。

我唔想買過個mon,因為用左只不過一年多,好新,好靚,我又相當唔係貪新厭舊的人,況且又冇錢。

求下你支持落去。

留言

  1. 應該有保養的吧, 才用咗一年....
    我都啱啱整完個mon, 2年整2次, 仲要壞同一樣嘢....

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚