珠海三件事

上星期,又上珠海,其間發生了幾則小事。

講粗口事件


一般來說,我在珠海是不會接聽電話的,除非有來電顯示,我知道是誰打來的,那我會回電。

當然有重要的事,我還是會聽的,不然「激活」(activate,)roaming幹嘛?

那 兩天在珠海,收到很多不明來歷的電話,當然,唔接啦,不過,那刻換了新的鈴聲,電話碰巧又響起,下意識地接聽了。是之前那麻煩客人打來的,跟她說我遲些回 覆她,她們(用電話會議打來)又不肯,迫於無奈用了九分多分鐘回答她們那些青菜蘿蔔般的問題,真係,火都黎,又不是死人塌樓,小小事都問長問短,而且那些 問題之前做training都解釋過,真係想用「大飛四百四」鍾佢!當然,我們抱著「為客人提供優質服務的心(出自悲劇王子的回應信)」,答她們問題時也 是彬彬有禮,表現出無限的耐性。

然而,收線後找立即:「仆街丫,講左我成舊水(即是一百元港幣的意思)!」

仲轉過頭和GS講:個客好「Q」麻煩!

不過,再轉過頭,便發覺老闆同別的一個客坐在後面,她們雖然沒有說甚麼,而且當沒事發生,反而問了我另外一些問題,但她們應該是聽到我的說話的。

好失禮....不過,如果唔講句粗口平衡番心理,個人真係會精神崩潰。

註:激活係祖國用語,很專業的名詞



canteen午飯事件

繼上次「唔好食你都要食啦」之後,今次又俾D驚駭我地一眾同事。

當然,我地唔會無啦啦咁犯賤又走去間黑店度食dog shit,全因為下大雨,我們不能踏單車去阿姨度食,又係迫於無奈。
首 先,問佢拿餐牌,佢已經古古惑惑咁收埋個記載左d 6蚊炒粉麵既餐牌唔俾我地,而叫我地嗌d廿九幾蚊(真係廿九幾蚊的,唔係講粗口)的小菜,真係他娘的,我地唔係話嫌貴,不過廿幾蚊俾d咁樣質素既野我地 食,我地真係驚俾人地笑我地蠢,我地唔係第一次幫趁黑店,梗係唔會俾佢昆到,威嚇之下,終於問到個餐牌出來。

之後,阿rai問個小二有乜野飲,小二話:「飲尿(料)啊!」.....真係趕客趕到出晒面。

終 於落晒單,d野黎果陣仲強,六碟有兩碟來錯,仲有一碗飯係凍既,犀利!我叫蛋炒米粉,諗住夠簡單,應該穩陣,佢來時我見到係有牛肉的,都算啦,俾牛肉我我 唔介意的,但係,我一片蛋也找不到......亨利叫揚州炒飯,又有牛肉,變左生炒牛肉飯,究竟,佢有冇尊重過我地既order?

很想進入大陸同胞的思考領域去考察一下,學下野。




HR Manager 請食飯事件

唔知點解,上面請食飯會叫埋我,可能係因為GS都算係上面admin team既人。我同佢地做咁耐野,都冇正式同佢地食餐飯,GS邀請,話得佢一個男仔,為左表現我呢個大佬係照佢既,應邀。

admin team 一共五人,唔連GS,星期五,康妮請假,所以唔去,真係可惜。咁即係一行六人去食飯,餐飯都幾唔錯。之後佢地拉我去唱K,我咁大個人,都未試過在大陸唱 K,當去見識下。首先,果度有個舞池,有d大叔同埋阿姐嬸嬸在跳舞,勁!個舞池仲有條柱o向度,可能間中會有人表演d特別野,或者,條柱係俾d阿叔跳到索 氣果陣用來扶住......
講番d歌,都其實幾新,最新果d係前幾個月,我冇所謂,反正太新我都唔會識唱。而那兒的新歌唱起來是相當有難度的,因 為,唱那時首歌的音樂,是完全不對的,原因是佢地消唔到人聲,便索性成條track消晒佢,然後就加竹番佢地果d原創音樂,或者,離譜的,將那首歌的純音 樂冇人唱的部份cut出來,不停loop住果一段。所以,如果想順利唱晒成首歌,你一定要集中精神,當自己在清唱,唔好理佢D音樂。是很有難度的!

我要番香港,十一點便走了。從澳門那邊走,去到碼頭還不到十二點,但是買票卻是一時半,又排不到後補位,結果,在候船室坐下來用notebook睇左一集LOST。還是第一次覺得notebook真的可以用來在街上看戲的。

回到家,已經三點三了。

留言

  1. 甚麼是「大飛四百四」...???
    唔記得好似係邊度聽過...

    回覆刪除
  2. 大飛四百四,係洪興大飛哥成名絕技。
    其實我都未見過,係大華形容俾我聽既!
    根據大華描述,大飛四百四係一招加強版既膝撞,威力驚人。

    我冇睇古惑仔,想搵幅圖參考下都搵唔到,想話圖文並戊傳神一些都唔得。

    回覆刪除
  3. 當諗到「條柱係俾d阿叔跳到索氣果陣用來扶住」個話面時,真係笑死!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男