開卷有益書得起

星期一,放左工,去左搵一本工具書,睇資料,有一間叫「書得起」有得賣。去到搵,真係有,重一入門口就見到。間野其實賣設計書,我蠻喜歡那兒的書,但還是少去為妙,本本書都有番咁上下價值,一個唔小心好易洗晒d錢。

本工具書,係本字典,其實我買黎都係為左過癮,我都冇諗過有實際用途,廣東話俗語字典,開頭我本野以為玩玩下,點知原來好認真,仲係星加坡大學負責出版。果晚,王子仲問我"sin"低個"sin"字點打,本野即刻大派用場。

sin 跣 [barefooted]
to cause trouble, to make difficulties; to trap, to trick
呢條友...鑊鑊跣到我痕 That bastard... he's always trying to get me into trouble for everything!

服未?




買呢本曠世巨著,為左證實係咪唔係通街都有得賣,我就走左上d書屋睇下。

點知,真係冇,而我又多買左三本書。

一本李牧童寫的小說,我其實對呢類小說冇興趣...但係對個作者好有興趣,所以求其買左一本佢既小說來睇。呢位李先生在專欄寫d野篇篇入肉,好似對住我寫,專程寫俾我睇咁,咁等我睇下佢d小說寫乜先。本小說,睇左兩章,幾好笑...唔當愛情小說(冇錯,係愛情小說....=.='),當笑話睇都得。其實呢d愛情小說有冇男人睇?不過,至少,個作者係男人,應該ok卦....

第二本,係本散文,唔多講。

第三本,《35歲前要做的33件事》,趁35歲前仲有時間,睇下我其實要做d乜。




本字典都幾貴,以上三本加埋都唔夠佢貴。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男