小勤勤再現 (正傳)

二公子跟我談論過小勤勤的幾天後,一個夜晚。

MSN傳來......

悲劇王子:你有冇小勤勤msn

燎原火:無...

悲劇王子:小勤勤@MSN.ACC

(ADD左佢之後,我見佢ONLINE,拉佢入來對話~)

蛇仔勤(假NICK名) 加入對話。

燎原火:勤少~

悲劇王子:可能佢第一句就係師兄算甚麼 ~

燎原火:佢根本唔知邊個係師兄...佢會話...「你邊位?」

悲劇王子:你的時代已經結束了 ~

燎原火:早已結束...

蛇仔勤:hi

悲劇王子:真係啋你都可能嫌費事 ~

(咦?有反應啦喎~~)

蛇仔勤:你們找我嗎?

燎原火:冇事唔搵得你咩?

悲劇王子:只有佢gf 可以無事都搵佢 ~

蛇仔勤:我都係問下

悲劇王子:你算甚麼 ~ (「你」是指小弟我)

燎原火:你們找我嗎 <--暗台詞係「你班費柴都唔會有乜建設性...」

蛇仔勤:小勤勤是nod 高層, 日日去巡舖 ~

燎原火:佢間公司叫VERSION 2 (我在糾正二公子),因為VERSION 1 已經倒閉

蛇仔勤:訓覺, 88

蛇仔勤 離開對話。

悲劇王子:幾仆街

燎原火:吓!O.o (我對佢走得咁撇脫的反應)

燎原火:仲諗住問候下~~

悲劇王子:佢真係啋你都嫌浪費時間

燎原火:人情冷暖...

悲劇王子:你呢d 無業遊民 ~

燎原火:枉我當年同佢整電腦~~

燎原火:心淡~ 唉...

悲劇王子:忘恩負義係佢本性 ~

燎原火:枉我當年原諒佢差D整爛我度車門...

燎原火:嗚~~嗚~~

悲劇王子:快寫blog 發泄

燎原火:我會~~ (有眼你睇...)

悲劇王子:人情冷暖 ~

悲劇王子:當年佢仲話自己幾咁慘 ,我仲要安慰返佢轉頭 ~

燎原火:你有冇問佢依家個女朋友叫乜名?

悲劇王子:無

燎原火:可能叫婷婷...

悲劇王子:但聞說fb 有佢gf d 相,但佢fb 一直唔add 我願

燎原火:好明顯...呢D叫劃清界線

悲劇王子:你地唔好影衰我

燎原火:就是了

燎原火:(哼歌)你已經遠遠離開 我也會慢慢走開~~~

悲劇王子:幾反骨

燎原火:反骨仔!(要用逸華劍士的語氣,圍來人先會明)

悲劇王子:反骨勤

燎原火:又多一個外號~

悲劇王子:好多nickname




你睇,我地幾無聊...唔單止間中會搵D朋友來討論同埋玩,仲要用來寫BLOG...唔怪得,小勤勤要同我地劃清界線啦!

其實,我地係好替小勤勤高興的,因為生活看起來很美滿!真的~~哈~~

祝我所有朋友都一樣的美滿!

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男