冷調子

第一幅畫得比較唔會貽笑大方的人像油畫將近完成, 今次我自己找來靚女model相來做參考,畫的時候心機比老師叫我畫那村姑一類時好上百倍,我諗住以後主攻畫靚女......我覺得我擅長!

不過,老師說我畫的背景調子太冷,藍藍紫紫的,同個靚女好唔夾,然後就要改過晒個背景.......其實,提議我用紫藍調子的,就是老師。不過算啦,如果唔係咁,好難有機會見到老師示範給我看,今次仲係大幅度修改,真是千載難逢。

老師一路改,一路話冷色調唔配合我,講到我好似d好正氣好陽光咁,其實,我覺得,我畫那些偏鋒些的題材,negative那些,可能好有效果,好出眾。不過,我份人好cheap,好冇性格,好市場主義,常常遷就市場需要。

我不能叫自己做藝術工作者,就是因為欠缺那個藝術家脾氣。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚