久違了

晏晝收到二公子同danny的msn,danny即係肥二,佢好堅持自己叫danny,不過我覺得叫danny的周街都係,咁叫會好冇性格,所以我係堅持o向佢吹我唔脹既情況下叫佢肥二。
咁佢地msn時我做緊野唔得閒搭訕,都冇正式問候佢一聲,更加恭喜唔到佢今年年尾結婚 。
肥二danny移居澳洲,好遠,上次見佢時係富力士結婚時。久違了。

肥二danny叫我地過澳洲參加佢個婚禮,我地呢d義氣仔女,同果d問人「義氣幾錢兩」既人(唔係人人知道佢係邊個)係好唔同,唔能夠雙題並論的,我會盡能力儲錢,希望能夠儲夠水腳,雖然困難重重,我黎緊仲有一期grantloan要還,又要同架呠呠車續牌交保險,但係我真係會試下,當然如果有人實際地支持會更好,機票實在係唔平。肥二danny,係真的,我會調一調d假,希望真係會有錢搭飛機來賀你的!反正我也好幾年沒有出過國。




另一個久違了的朋友係小勤勤,話說我因為感覺到自己變弱了,所以今個星期趁住唔駛上珠海,的起心肝同埋脾肺腎,決心要去探下師傅,讓自己覺得我還能戰鬥的。咁我上到去除左見到好幾個月冇見既師傅外,仲見到小勤勤,小勤勤長得很健康,打沙包呯呯聲,好似好犀利,如果俾佢打中一拳都唔知點算.....不枉我地當年同佢起一個「鋼條勤」呢一個美譽。
小勤勤已經搵到野做,佢話佢係做打雜,我話唔緊要,趁後生當係鍛鍊下,不過佢又話老闆好鍾意講粗口鬧人,咁我就叫佢有機會就轉工了,因為那講粗口鬧那些幫你搵錢的人既老板,應該都唔會有什麼大作為的了。
小勤勤臨走的時候,又接到電話,咁佢又講左好鬼耐,亨少果然講得冇錯,小勤勤一同女孩子講電話,就會著左non-stop mode,好彩,最後佢都肯收線走人,唔係連師傅都冇得返屋企。
我本來已經係一個好無聊既人,成日會講d無謂野,但係一見到小勤勤,就會更加無聊,淨係等巴士既其間,我已經用街邊d人講左幾段無聊既野,不過太無聊,無謂o向呢度寫。
我如果有心情,的確係可能不停咁作好多無聊的故仔的,如果有逸華劍士呀,二公子呀,小勤勤呀,甚至我家姐呀,咁樣腦震盪會震盪得勁d!

留言

  1. 義氣既師兄

    I can get you free accomodation in Melbourne!

    Really hope that you can come!!! You can also take this chance to visit other places in australia.

    I am asking 二公子 to come as well : )

    looking forward to see you soon.

    吹你唔脹既肥二

    回覆刪除
  2. 明年,有錢,就到長假期,就會來!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚