鍛鍊自己

因為一件事,發覺要重新鍛鍊自己的身體!

今日食完少少野,等二公子打電話俾我一齊去參加一個「兄弟團」(即係人地結婚個d兄弟)會議,咁食完佢仲未搵我,咪去黃金商場度逛下,其實我最唔鐘意去呢d人多既地方,好鬼迫,大熱天時,d人個身仲好鬼死臭,不過等人冇辦法,唔小心都行左入去。
當二公子打電話俾我時,我一隻手要拿左部手機,得番一隻手保護自己,響呢個時候,真係有人趁我得一隻手時,用手想掃開我開路,我講緊電話,個腦冇點思考過,下意識咁起手格一格,咁我先至唔駛失位,但係我隻手都未放底,果位仁兄後面果個人,就好大動作咁又用隻手掃過來,今次我企唔穩,撞左落去身邊一個正在睇野既人度,不過又由於我正在講緊電話,一心只係想離開呢個商場,咁又行左去,都冇睇下有冇整親人......

事後我覺得:
- 撞到人,都幾唔好意思
- 身體反應差左
- d人好鬼惡,冇禮貌冇家教
- 如果依家同人打交,多數會輸

根據我早年成日講:「你唔會知道你幾時要痛毆d渣滓,所以要好好鍛鍊身體!」我認為我應該每天早上就同自己講一次呢句說話,好好警惕同埋鼓勵自己,甚至視為座右銘!




順道講下,睇見詹夢夏咁快又話結婚又買埋樓,真係估佢唔到,想當年,我仲同佢一齊引用「行運一條龍」既對白來嘲諷一下大家(用邊句對白我諗應該好易估),至今只係過左七八年,佢讀完大學然後出黎做左兩年野就話結婚,真係利害。

結合昨晚同亨少講開大家認識的小時候同學朋友,都撈得咁掂,而自己仲係一條茂利,真係要檢討下,發奮圖強。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚