飛行棋

最近跟龍哥亨少娜姐等朋友聚腳的地方,是一些上樓的cafe,兩次都有玩「飛行棋」。

頭一次我因為要食出前一丁,沒有跟娜姐,大華,亨少,龍哥參戰,只做旁觀者。
大家都知道,無論玩任何遊戲,都係要分勝負的,一定有輸有贏,每個遊戲,都有一套規則,都有一套嬴的方法,「飛行棋」要嬴,當然要行得快過人,除此之外,就係令到對手白行一場,即係對 手無論行左幾遠,你有機會,趕佢返歸,等佢從頭做起。基本上,勝利只得一個,一般人都會有位就鏟除D阻住個地球轉同埋阻住自己發達的人,但係,上次見佢地玩飛行棋,佢地都好忍讓,唔捨得傷害別人,我口雖然話咁玩會唔好玩同埋教唆佢地有機會就做低D對手,其實,我很欣慰識到呢班心地咁善良的朋友。

上一次我有落場玩,佢地終於人性化番些少,但係要害人的時候,都仲係有少少於心不忍。

很慶幸及感激,自己能夠認識一班很真誠善良心地好的朋友。

你地睇下旁邊個留言box...娜姐話要玩大富翁,無問題丫!當然,娜姐已經成個富婆啦,我呢D擺到明係赤貧份子山頭代表,想嬴唔係話咁易。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚