想和您去兜兜風

由於突然所有節目告吹,加上發現天氣出奇地清涼了,這個時候最適宜去兜兜風。

好一排沒有這樣沒目的純綷駕駛,因為覺得好浪費,唔記得在香港養架車其實個動作同燒陰司紙一樣,不個面額少d,但係真金白銀。我自己出車的時候,通常都是有一些我認為需要的時候,例如...一班朋友出去的時候,或者約女仔的時候,接載阿娘親的時候。

不過,說實在的,所謂有需要的時候,都其實沒有那種必要性,即係,唔(手查)車係唔會做唔到的。所以o向我發現同我同年甚至細我幾年既人都撈得相當吃得開,而我仲係仙都唔仙的時候,我係考慮緊將呢件咁貴既玩具賣左佢。

我當年想買車的目的其實有二個,有一個算是達到了,但那個目的只不過係一些意氣用事的幼稚想法,沒有實質的效果,一種純心理補償。另一個目的,應該沒有達到,雖然付出了不少。
諗到咁,既然其實乜都冇乜都做唔到,的確係太多理由賣了她,太少理由留下她。

惟一,是捨不得。好像這些時候,要兜風,難道坐小巴坐巴士坐地鐵,仲要諗下點轉車,咁型咩?

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚