老爸

因為終於可以聯絡上久違了的老豆,上星期在珠海找他食飯,順道祝壽。

想起來,我和家姐同埋三少爺比較,我是唯一一個由出世到六歲都在父母雙全的情況下成長的人,三少爺在兩歲便從澳門回港,家姐更不用多說,基本上沒有和老豆生活過。

小時候很怕老豆,不知道原因,可能是我小時候很愛哭,惹得我老豆討厭,又可能只是每個做兒子的潛在基因,又可能睇到人地的父親,起勢打到自己個仔半死,以為天下間所有父親都係暴力中毒。(而家個世界應該冇呢d所謂老豆打仔,個仔唔炳佢老豆都應該叫做父子情深)

因為我細個怕老豆的關係,返香港讀書後少見了,我的生活是很輕鬆的,我只要應付廖老師既要求就已經天下太平,大個左,又因為習慣左,所以都冇話因為長期見唔到老豆而覺得有問題,而又雖然老豆又冇乜照顧過屋企,不過,基本上,我冇覺得佢唔好之餘,仲認為同佢的感情是不錯的。(大個左,當然亦唔會有怕老豆呢一種低智能心理。)


近呢幾年,老豆好少(應該話冇)返過屋企,我係相當了解原因,所以都沒有說過他甚麼,不過連電話都唔打一個,就比較難說過去,可能佢又覺得,打返來又沒甚麼好說吧,正如我,都唔會無啦啦打電話俾人只係問候咁造作。但係,真係有事起上黎,真係死左都唔知。

既然佢唔打俾我地,咁我唯有間中搵下佢啦。

果晚同廖老師講話搵左老豆,佢少不免都又鬧佢幾句(即係俾人鬧果個係我),話d電話搵佢唔到之類,最後佢好頂癮咁同我講:「咁咪好lor,你地父子團聚!」

唉,做孝順仔真係難!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚