災難性病毒危機

上星期中開始,珠海的手足向我報告珠海有幾台電腦受到病毒襲擊,我俾左少量指示,以為佢地會搞定,結果完全唔係一回事.....

我星期二上珠海,病毒仍然未受控制,老闆即時召喚左我入房,我俾左幾項要即時做的行動,咁老闆又即時召喚全公司七十二洞主入conference room開臨時緊急會議,幾型呀!
應付呢次病毒大擴散,第一,就係全部pc同server offline,唔准連上network,呢一點我上星期就已經叫佢地咁做,唔知佢地驚乜,死都唔肯叫所有人斷線,依家咁真係死囉...
第二,今個星期唔可以上網睇webpage,我唔知佢地大陸同時平時會去邊一些網站,專係會惹d病毒同麻煩番來,咁咪唔好俾佢地用囉...
第三,update 番最新的antivirus軟件,我後來先至發覺,佢地好多人個antivirus係唔update的,個user又唔出聲,不過我team人都有責任,成日叫佢地定期check下user的pc,都唔知佢地有有認真check,安全意識認真麻麻...
連續兩晚叫全體同事放工後入safe mode scan下部機,我地見到有病毒就同佢清左佢,清唔到就重裝os,結果我地第一晚搞到四點,第二晚搞到一點,認真辛苦。搞左兩晚,個情況先至叫做受到控制....

我做咁左呢一行咁耐,從來未見過病毒可以發作得咁犀利,清完又有,有完又清,沒完沒了似的!一個user個scan report,可以有數十個病毒,直情可以列入真經典系列!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚