驚心二零零八,總結。

2008將會過去,照舊,又來一個總結,不過今年我每隔數月便總結一次,自己都嫌自己煩。

係煩架...不過ROUTINE TASK始終唔做講唔過去...




一口氣看完2008年所有自己寫既POST...呢一年主要分三個時期:

階段一:由07年尾開始,工作了七年的公司開始幹不下去,原因有好多,有部份算是自己的問題,無論如何,算是一個改變一下環境的契機。其間的而且確係相當不愉快,而且不快事情通常一不離二,你希望那個會和你分擔煩惱的,原來不會,那只好獨個兒面對好了。由年頭開始撐著撐了六個月,還好時間過得不算慢,可能有人怕我耍無賴,買我怕,不敢對我諸多意見,物理上心理上我都好像還不錯的...當然,只不過是表面風光。

階段二:離開以後,休息了三個幾四個月,但不知怎地,在沒有收入的情況下,繼續過著偽富家子生活,參與一系列有益身心,能夠表現出顯赫身份的高消費活動。

階段三:外強中乾實在呃不了人家,過唔到幾耐實在係唔做工不行,最後居然好好彩咁在金融海潚之下搵到份工,繼續庸碌地幹活兒。呢份工,我實在沒什麼意見,除左中間有兩個星期突然俾人係咁鬧之外,在我極力假戲真做地扮認真做野之後,算係冇乜大問題,只係間中仍然被懷疑我既年資經驗,呢一方面,我只承認兩成半囉...好多架啦...不過,俾人咁講,我都好應該檢討一下卦。不過我諗應該好好咁了解一下我阿頭個為人,佢係少數我觀察唔到佢既心理既人,比較難搞。

就係咁,好鬼快就過左一年喇。呢一年真係同往年既生活有好力改變,睇多左好多書,玩多左好多運動,飲多左多好野,食多左好多野。有失有得,唉,唯有係咁諗啦。

年頭寫今年係會係守勢,我諗,死唔去,未折墜到趴街,都算守得住啦。

今年回顧的太多了,還是向前望吧。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男