從BLOG的外觀說起

這陣子經常將這個頁面改來改去,總是搞得不滿意,其間發覺自己對這些已經是電腦行業相對地簡單的東西都搞得不好,做所謂I.T人實在當之慚愧。難怪...難怪...

早一陣子看了一本書,主題是三十歲的人在人生上應要準備怎樣埋剩低果下半世,第一件事就是要檢討自己的實務能力,即係無人俾你差遣你都可以落手落腳完成一些實在的工作,唔係淨係識得指生晒,吹晒水以為自己好威;同埋如果你有一日唔可以再利用現有的身份地位,即係你唔再係什麼大公司的某某高級XX,或者你老豆或者你既家族再照你唔住,你,仲搵唔搵到餐晏仔食?

我可能仲比較好彩,我一直係一個打雜,所以我改一改個CV,降低下個要求,我仲撈到個雜工做下,如果我之前真係以為自己係一個IT主管,後果堪矣。

當然,我唔係咁無志氣,打算一世做雜工。做雜工,點負擔得起我做富家子或偽富家子既生活呀?

現在,提高實務能力是優先的。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚