下下籤

「你信唔信命運,信唔信一切早已註定?」細個果陣學畫,教我畫畫那位老師,曾問過我們這問題。一位同學答:「我認為命運掌握在我手!我可以改變命運!」我覺得佢都幾天真,但係又確係講得幾有氣勢......我現在諗番,其實佢都幾問非所答,老師問你信唔信之嘛,你講咁多懶醒咁做乜?
其實呢...我都係相當之九唔答八,我反駁那同學,順便發表我既答案:「其實你認為自己能夠改變命運既想法,已經係命運安排之內,咁你好多時做既決定,所選擇既路,都係命運既計算之內,你,還不是被命運操縱著?」
我相信命運受性格影響,性格操縱著一個人既所作所為,基本性格係天生的,但隨著環境經歷會作一定程度的改變,我唔知點先至叫做信命,點先至叫唔信,應該話,信又點,唔信又點?好多時候,你覺得改變左命運,其實,可能命運本來就係要你咁樣,反正人生只會一直向前走,你冇可能返轉頭再在同一個時間空間對同一件事做另外一個決擇,來睇下命運係唔係會唔同左,你估,睇緊回到未來,甚至隔世追凶咩....所以呢,我一向好少理乜野信唔信命,或者講:「如果我當時點點點,我就唔會好似依家咁點點點了...」我一向都是,希望自己在適當的時候會適當的事,世界一向都唔會順著你走,當有不如意時,我當然是相當認命的......認為人定勝天的人,要麼時太天真,要麼就是自欺欺人呢,或者,其實係命運係想那些人積極些,有一些不認命的性格。

講一大輪廢話其實有乜事發生呢,其實都係相當無謂的.....

話說一向關心兒女的廖老師每年新年都會去探黃大仙爺爺,求下籤咁樣,今年都唔例外,早幾晚我放工返屋企,廖老師就同我講求籤的事,佢同我求左事業係下下箠,跟住問觀音娘娘,觀音娘娘就叫我轉工咁話。其實未來既事,我一向認為唔知好過,呢種懶係洩露左少少天機俾你知但係咁負面既野就好影響人,就好似話俾你知你十年後就會點死一樣,我諗好多人知道左你十年後會死之後,呢十年一定過得冇原本唔知咁安樂。既我知道左我係呢間公司做點咁唔好一定要轉之後,唔多唔少都會有少少負面影響,老實講,就咁睇我又唔覺得有乜特別唔好,最多就係一事無成,無人工加,無職升,間中惹麻煩野要拆掂佢咁,驟眼睇都唔會話好仆街的。我呢種懶人,又唔鍾意冒太大加無謂既風險,公司現在又唔係好仆街,又唔係有人蝦我,人工唔係好高但係又未至於好唔合理,無啦啦轉乜鬼工。

成件事最耐人尋味既地方係,廖老師叫我親自去求多兩支,一支係問轉工,一支問留舊,結果係話,如果轉工我就仆街了,一定唔可以轉住,都係留守現況好,咁呢d結果咪好囉,我份人,最怕煩,一轉工又要諗做乜好,又要寫求職信又要見工,人地無啦啦好想請你,你又大把野要考慮,邊度工作環境好些,邊度前途好些,係唔係適合自己.....

我一向崇尚順其自然,做好手頭上既野,有機會就把握,有鑊味就早做好準備,大禍臨頭就抵抗或者逃跑,再唔係就領頸受死,幾簡單。所以呢,以後,呢種其實冇人證實到流同堅既事,最好就只係報喜不報憂就好,話我知我會點衰點衰,我一定會做好多野來準備,點知倒頭來其實冇野,就真係得啖笑...

其實,除左事業,廖老師仲同我求另一樣野都係下下籤,我又係自己再求過,你話,幾無謂.....不過,我是很感激廖老師愛子情切的行為,雖然,佢今年手氣麻麻地......

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚