恭喜陳生陳太

恭喜龍哥同Isabella,於2月1日一起走到人生的新一頁。(突然咁修辭真係有點兒想吐...)

龍哥和Isabella都是我很好的朋友,龍哥其實是中學同學,但真正熟絡郤是他在外國飽讀詩書畢業回港後。Isabella比較特別,其實我和龍哥是同一日認識她的,根據娜姐的描述,那天是:被友人呃左去唱K,唱K背後目的原來是一班馬蘭露想識女仔......
說得冇錯,我也是被友人呃去唱K的......
唱K之後的一段時間,龍哥失踪多時,我地約佢佢實唔出來,再一段時間,我就多左一個好朋友,娜姐的其中一個好處是,她能相當坦白地以女仔角度幫我分析問題,給些意見,而且佢唔會要你請佢食飯。
點解咁講呢?還記得在那遙遠的一年,我身受重創,受傷之餘實在想了解其實那時我中了什麼招式,咁我想搵一個女性朋友而又同我日常生活無乜關係的人,咁我就想搵那個做暑期工時認識的朋友,諗住將我被打傷的過程話俾佢知,咁佢就俾D意見我,點知我約佢出來時我感覺到佢左推右推,最後我話餐飯我請佢先至興高采烈咁應約,頂...其實一早都諗住請佢架啦...唔通搵個人出來聽我講野仲要AA咁咩?我最記得,那天我講完我的事後,佢一邊咀嚼口中的食物,一邊話:我覺得你俾人呃Lor~~~嘩,你話當時的情景,係幾咁一言驚醒呢!!
所以呢,我覺得娜姐果一種唔收取回報既友情表現係十分之令人尊敬!
我懷疑,如果當年早D識娜姐,我受既傷可以會處理得好一些,唔駛好似而家咁有心理偏差!(講笑的,我沒有心理偏差!)

因為佢地兩位都係我既好朋友,佢地結婚我相當高興之餘仲盡力幫忙,娜姐仲落order:我果日乜都唔知,我淨係要果日靚靚靚。
其實我都冇乜幫過D乜,但係其他兄弟姊妹都很落力幫手,咁娜姐亦都真係靚靚靚,咁我都算不付所託。

再祝佢地日後開開心心一起過,直到永遠。

另外虎bi話好掛住佢地,叫佢地得閒來探下佢。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚