Annual Dinner - 其他瑣碎事

今年annual dinner除左收到老人獎,CYMA錶一隻外,出奇地仲收到一隻來德國既碟,上面印有天鵝堡風景,係同事為答謝我上個月佢地落香港玩我帶佢地去玩。

好彩四爺去過德國俾過D相我,唔係我點可以收到份禮物後即刻講得出天鵝堡呢個地方,又可以扮見多識廣!呵呵!

另外,食飯時抽到五百蚊,年年都好好彩,不過今年我冇自己袋,攞番出來再抽。




上珠海果幾日,仲收到一個特別消息,本team其中一位同事身懷六甲,利害。恭喜。
不過成日都覺得佢仲係個細路女咁又真係替佢個BB擔心......
佢由拍拖到結婚到話俾我聽有身孕,都不過半年,真係學李彩華話齋:仲快過閃電...
其實我好幾次問佢所有野有冇考慮清楚,不過佢話唔喜歡咪離婚云云,我對佢地既思想表示驚訝,結果換來思想封建落後的評價,可能係啦...

但是,我對佢地有前冇後既思維,真係不敢恭維。

留言

  1. 可以同隻碟影番張相post上黎睇睇嗎?

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚