Annual Dinner - 飲醉

我不好飲酒,也未試過飲醉,飲到嘔倒試過兩次,一次是師父某年聚餐,到北角東寶食飯,那兒飲酒是用碗的,飲起來很豪氣,加上有位師兄不停的找人飲,又話乜野唔飲正契弟,飲得慢正契弟,咁果晚我真係飲左好多,出街吹下風,d氣頂住頂住,即刻反晒胃,果次係第一次飲到嘔,但係都好鬼清醒,搭車果陣仲可以同小勤勤傾計...
第二次飲到嘔係剛過去的中秋,果次唔係飲左好多,可能係因為食得太多....嘔晒d餸菜出來,好核突,但係,依然又係好鬼清醒。

除左冇飲醉過,我其實,都冇真正見過人飲醉,但係上次Annual Dinner居然俾我見到,仲要抬佢返去,那人不是別人,就是我地既大老闆。
別笑我大驚小怪,我真的沒有近距離觀察過一個飲醉的人係會係點,我聽說通常飲醉會有幾類反應,第一係即刻不省人事,第二係唔講兼無意識繼續飲,第三係亂咁講野。頭兩種都很無趣,好彩老闆就是最有趣的第三種!
我開頭食完飯走埋去老闆果圍時都唔知原來佢當時已經飲醉左,同佢講多幾句野先知佢已經語無倫次。好不容易幫手抬左佢返宿舍,真係咁大個人都未試過抬醉酒佬。
飲醉的人果然是會話自己冇醉,話自己識返屋企,但係佢真係會認得出你係邊個。

我其實都想知道飲醉左之後既狀態係點既,會唔會亂講野,又或者講d平時唔會講既野。好多野平時你問我我都未必會答,唔知在唔清醒狀態下我會點反應。嗯....都幾危險。

今次真係大開眼界!對唔住,係我大驚小怪至o岩。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚