Gear Of War

Xbox360入手已個多星期, 一直都在玩gear of war戰爭機器 ,聽個名就知強勁,仲有就係玩download 落黎的lost planet online demo,兩隻都係d第三身射擊動作遊戲,可上網對戰。

基本上成部XBOX360既靈魂就係佢個online平台xbox live,d遊戲唔係上網同其他人打,就沒有意思了,我用了micro$oft既product十九幾年,xbox live 既design係我到目前為止最欣賞的。
xbox live唔只可以即時同一大班人打,仲有幾個特點:

1. 統一平台 -- 一個account就可以玩晒所有上網遊戲,唔似ps2,連上網都有困難,仲逐隻game計錢,又唔似電腦game,上網係好易,但係隻隻game都要記一個login同password,相當煩。

2. gametag-- 有一個統一account既好處係,上網add左d game友,佢有玩d乜野game,你都可知道,咁你如果又有果隻game,又可以叫佢一齊玩。個gametag又可以post出來,俾人地見到而佢又有興趣同你玩咪又可以add你,好易就可以識到game友...

3. 即時對話--Xbox個手制可以駁住個headset,xbox live又support你一路打機一路同人傾計喎,呢個真係相當有趣,除左打機時可以溝通增強合作性,得閒仲可以吹水,好似我同二公子咁,咪一路保世界和平,一路講是講非,好似佢同我講,話傻佬文話我大鼻,成日在言論上教訓佢,個情況就好似我從前上佢屋企玩一樣。個咪仲有個用途就係俾我地在果d醜陋既怪獸撲埋來時驚叫同講粗口,嘩...你話,娛樂性係幾咁幾何級數地提昇呢!誇張d講,爛game都可以好好玩呀......

講番隻game,真係幾有趣,仲有大量西洋粗話學,玩得多學多幾句,真係同外國人嘈交都完全唔會處下風,真係相當有實用性。d怪獸又樣衰非常,所以我地打爆佢個頭同用電鋸切碎佢地果陣係好有爽快的感覺,將平日受左果d冤屈氣發洩出來。

而隻lost planet係demo,隻game都ok啦,反正都係拎住枝槍成個悍匪咁四周咁射,但係我唔係咁在意呢d野,反而我要多謝xbox live給我見識了一樣野,由於xbox live會同你match一班來目世界各地既gamer一齊玩對戰,同你一齊玩既有很多外國人,英美法意德日成個八國聯軍咁,咁其實我很樂意同世界各地既人玩,反正我本人係唔會有國界既概念,世界本一家,係咪?但係我真係好懷疑同我一齊玩緊果班係咪地球人,皆因我試過開著個headset玩,聽到果班人在怪叫或在唱歌,嘈喧巴閉好似未開化既食人族咁,如果唔係,我可能玩緊唔係lost planet,而係planet of apes...另外,我覺得最不爽既係,果d咁既所謂外國人,亂鬼咁玩,自己人都射,我真係懷疑緊係咪發緊神經。

留言

  1. 快 d 買 wex 啦, 到時我地開以網上開波 ~

    d 外國人...
    無野好講, 成班癲佬咁 ~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚