聖誕前後

這幾年出了來工作過的平安夜,要返工,但早放,通常會搭巴士塞車返屋企,然後訓覺,平安到死,最好仲播首ekin的「夜還未深」!攞景兼贈慶!

跟往年有些不同,今年聖誕的位處星期六日一,最加上有同事來香港玩兩天,又有人平安夜玩結婚,今年想平安靜靜過都不由得你。


十二月廿三日,早午帶了同事跟廖老師飲茶之後,我帶了他們出旺角然後就賣甩他們然後返畫室教畫。下課後再找他們吃飯,跟住又再用瞬間看壽頭的速度,帶他們從上環行到中環,再由中環行去冬季嘉年華....個門口,影幾幅相...好老實講,冬季嘉年華好似搞左好多年,我一次都冇入過去,犯不著因為幾個同事來香港過聖誕而「破戒」!哈哈~~~
影完個摩天輪之後,我地再去prc必去的金紫荊廣場,再去cwb行下和去翠華食個麵,咁就消磨一個晚上。

十二月廿四日,朝早跟同事們食個粥之後就送佢地去搭車去碼頭同佢地講拜拜,我隨即回家倒頭大睡,訓夠後落街食少少野就返去換衫去飲小魔怪個餐,我個日其實唔知點著衫好,太隨便又唔好,太隆重又怪怪地,最後決定扮ocean eleven/twelve斑麻甩佬咁,formal dressing 減條tie...著到好似爛仔咁,出奇地,成斑同學都係咁著,真係有默契。去完飲,見尖沙咀咁多人,唔係咁想同佢地所謂分享節日的喜悅,因為我覺得好假,咁拿拿聲番屋企諗住早些訓,點知二公子在我歸家途中叫我食松記,why not...之後咁巧龍哥龍嫂打來,咁我又叫埋佢地食糖水,多d人,氣勢壯,食野食個勢,食糖水都唔會例外!食完佢地上來探虎bi,搞到虎bi掛住玩唔訓覺,細路女咁樣唔健康,不過聖誕節,算啦,俾佢放肆下啦。而二公子就仲係對佢個blue tooth handfree只係聽到三十秒而耿耿於懷,不停上網搵資料,當然最後無功而還。

十二月廿五日,我要有咁晏訓咁晏,但係都十一點就起身,只不過食完飯又好眼訓,又訓左一陣,咁之後就按原定計劃,接載jessie,二公子同vicki入龍哥屋企打邊爐,我又可以表現住家男人的一面,洗下d配料,切下豆腐蕃茄之類;同場原來龍哥個舊同事vito都好喜愛洗野,我諗男人到左某個地步就會 sell呢d family man feel...不過我唔係,我仲未到果d地步,我係諗住幫娜姐的...!飲飲食食熱熱鬧鬧玩左好多好玩既野,分別有層層疊,原來大家都好利害...仲有猜拳呀,非洲話事啤咁樣。玩到好夜就走,渣架車由南送到北,再返到中間,都係一個鐘左右,夜晚渣車真係爽。

十二月廿六日,又係想訓到好晏但係又唔係好晏,得知祖母病情有變會在當天提早做手術,咁就又渣車載姐夫家姐同三少入去北區。我地走個陣祖母都未做完手術,不過出番來就收到消息話已經做完手術,情況幾好,咁咪好lor...後來大妹搵我,咁就同佢食餐飯,但係佢病得好嚴重,咁就拿拿聲送佢返歸,見早,就去左行書局,忍唔住又唔左幾本書,搵機會介紹俾大家睇下。

十二月廿七日,返工了,一早返到去,話上唔到網,check下email,原來地震震爛左幾條光纖,今次真係大鑊。

再諗諗下,原來有朋友正在台灣。有點擔心。夜晚,還未見她回來,發了個短訊,好在,最後聽到她平安回來的聲音,咁就好了。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚