十二月廿二日,冬至

今天traccy生日,祝佢生日快樂,同埋聖誕快樂,在今天早晨,她已和三陪兄到台灣過生日同過聖誕了,真係開心。

今朝爆鑊,碰巧我請了半天sick leave,咁就更大鑊,我後來想,這些年來少了出來對客做project,多數做in house野,搞到個人做野唔夠以前嚴謹,所以間中都俾人丙到七彩,這個要改善。

夜晚同祖母食飯,她出了院,精神算唔錯,不過食完飯又要入急症室,仲要留醫。

食完飯我有幾個同事來香港玩,由於只留兩晚,又book唔到酒店,所以會在我家留宿兩晚。我接左佢地來我家落腳後,就同佢地出去以極速走了個西九龍油尖旺,再去青馬觀景台看看。食個來鐘做咁多野實在係高效率!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚