渣打馬拉松

我一直想keep番好似以前咁...步履如飛,踼彈牆旋風腿等高難度動作,奈何打左呢份工之後,食無定時,訓就好定時地....夜訓,經過幾年之後,搞到自己都好唔滿意自己既身形,生得細粒都算,肥就唔好啦,須知我平生叫親d肥仔就一定會加個「死」字o向前面,如果自己都變埋死肥仔就真係搞到自我形象好差。(肥二唔萛,因為我叫肥二做肥二,唔係叫肥仔,所以唔駛加個死字o向前面)

咁我d種成日都自我反省既青年,發覺自己有問題,就會正視同埋作出反應改善,咁幾年前我見自己身體愈來愈弱雞,就決定以跑步作為主要運動,而我亦真係有坐言起行,不過,實在太唔定時,得閒時會跑得密d,忙果陣就會停一排,身體運動下的確健康左,但係仲係未夠...

我有諗過join gym,理論上俾左錢會認真去keep住做,不過呢個理論唔apply o向我身上......因為我有太多白洗了錢但係又唔太在意的記錄,而且我實在說服唔到自己做「俾錢去跑步」呢種事,明明有長長的街和大大個球場在樓下,我又冇興趣玩其他器械和上札札跳堂,的確沒有必要。還是走落樓下跑算了。

之前四爺講開佢和佢的女朋友會跑渣打馬拉松,我之前都有興趣,不過無人提過我又冇乜intention去報,今年佢講起咁我又拿拿聲報左名。
今次跑係為了加強自己的恒心和決心,迫自己定時定候練跑。
我跑十公里項目,可以一嘗用雙腳走過西隧,希望可以令自己真係變番強d。
佢地話一齊練跑,我梗係無所謂,況且我的確係有跑開的,一齊練也不過係換過場地,多幾個人跑,冇咁悶。
如果你都想跑,咁就報名,一齊跑吧。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚