車仔成婚

呢排好忙,好多想寫底既野pend住o向度,再唔寫,就唔會寫....
廢話少說~
寫!




由接到婚訊到完成做兄弟的任務,前後不過兩個星期,車仔做野真係好似架烈火戰車一樣咁快,兵貴神速,呢個就是經典級的例子了!

本來車仔話淨係請d親戚朋友食餐就算,點知佢地居然可以愈搞愈大檀,一發不可收拾,本來化繁為簡,結果搞到完全唔似係一個只係用左兩個星期安排既婚禮,勁!諗起平時果d約食飯都約幾個星期,直情要食塊慚愧波板糖呀!

既然由化繁為簡變到相當grand,咁好多接新娘呀,輪住飲茶呀果D遊戲節目都省唔番,咁「兄弟」呢種道具,我又要客串一下,另外,車仔仲有一個任務俾我,就係接載D姊妹。我當時聽到,的確係覺得車仔係「幾咁夠兄弟呀!」<---括住呢句野,理解力正常的你,一定知道暗藏的含意。

姊妹未見到,唔講住,先講「兄弟」,那班兄弟,我係一個都唔識,一個都未見過的,不過唔緊要,我o向接新娘其間已經記晒佢地個名同個樣,當然,依家唔忘記左喇。

其實整天都沒有甚麼好講的,接新娘時見到那些所謂姊妹,已經暗叫「回水」,好彩d姊妹創作力相當一般,我地呢班兄弟都冇乜做d難受既野,我仲食左d糕點同埋飲左杯廿四味,幾有益,幾健康呀!

之後d家長飲茶,我就用從亨少借回來的相機影相,單鏡機真的確不同,好好feel!不過暫時都係冇錢,唔會買住!而且,我一向都認為,工具是次要,art sense,創作力才重要!中午好得閒,o向酒店hea左成兩個鐘先至去香港公園影相,不過我實在好怕o向香港島駕駛,尤其是放工時間,真係好鬼塞車,去金鐘果程都ok,回去跑馬地先至甘,我渣手波車,吊極力子真係攰過行路呀。
不過有兩件好彩的事,首先係二公子在行禮前出現,回程時坐我架車,好等我不用太悶,仲有就是後座那兩位「姊妹」的確係令我唔需要太顧及佢地的感受,所以佢地坐我架車由金鐘到跑馬地足足悶左成個幾鐘,我都冇話唔好意思。你話如果後面坐的係似樣d既,我一定會覺得好對唔住佢地。

o向馬會度飲,都唔錯,就係咁,我呢個從來冇入過馬場賭既人,已經o向晒沙田同跑馬地度參加過兩個婚宴。

再祝福車仔。



應肥二DANNY要求,post相...機會難逢,有幾會post有人樣的相,仲要有我在其中!千祈唔好見新郎個樣咁老成(d兄弟都係),就以為我(地)年紀好大,論年紀,我地應該同年,我仲應該好大機會係佢地之中比較大果個,但係我唔係佢地咁老餅!

留言

  1. Photo PLEASE???

    Upload it la!!!!!!!!!

    I want to see as well!!!!

    回覆刪除
  2. Thanks!!!! 燎原火 is the BEST!!!!

    車仔 did not change much.........but very 老成.

    I miss him a lot, have not seen him for 10 years.

    How come Carho is not on the photo?

    Danny
    P.S. Pls do not emphasize that 肥二 = DANNY..............

    回覆刪除
  3. Carho shouldn't know Carson's wedding .

    回覆刪除
  4. 佢地交情唔夠深 ~ XDD

    回覆刪除
  5. 綸仔, 你果然英, 學埋華哥d野 - 七三面!!!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男