哈佬喂虎bi

據我所知,虎bi呢一世貓到目前呢一刻都應該只過過一年萬聖節 ,而且佢前主人娜姐都應該冇帶過佢去海洋公園哈佬喂,唔知點解,虎bi呢排會將屋企條走廊,扮到好似海洋公司哈佬喂的鬼屋似的,即係,嚇到你好好笑,好開心,好頂癮。

呢度就係鬼屋既佈置,右邊係虎bi做完手術運送佢返來既容器,虎bi好喜歡匿o向入面(呢張相,虎bi就係匿左入去)。



近來,臨近萬聖節,虎bi就好鍾意玩哈佬喂,夜晚,我有時會出去房飲水,去?所,我呢一種早已經同黑暗融為一體的人,係唔會開燈咁老土既,咁o向呢條走廊 走動,係相當有氣氛既,而阿bi,就會o向呢個時候,o向佢匿緊個袋度,伸隻手出黎撩你一野,甚至撲出來,懶係相嚇到你好驚咁,情況就好似海洋公園哈佬喂咁,分別係,海洋公園果d所謂鬼,係唔准掂到你,而虎bi係想點就點;另外,海洋公園會收你錢,而虎bi,你唔餓死佢,佢就會相當落力咁同你玩,工作態度良好。

估唔到,虎bi係咁有節日氣氛既!

如果你想感受下萬聖節既氣氛,又唔想俾錢海洋公園賺,可以來我家行下條走廊,先旨聲明,阿虎bi係一隻bb貓女,佢同好多女仔一樣,好情緒化,未必會entertain你,不過我就唔會情緒化好stable,一定會收入場費!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚