中毒

屋企部機多災多難,繼上次燒左火牛後,今次仲中病毒,雖然唔算太大鑊,但係一諗到要用時間來搞掂佢,就覺得好浪費時間。

其實唔算太大鑊係因為我部機仲可以正常運作,不過有好多野俾隻毒搞亂晒,第一,所有shortcut key,例如win+r,win+e用唔到,相信係佢唔想你開到個command prompt出來,第二,在start按唔到個command prompt,第三,ie 個option setting按唔到,第四,一開host file佢就同你刪左佢,好鬼煩。

我話晒都做電腦行業,雖然其實我唔係好鍾意,好有興趣,講玩電腦我唔可以同果狂熱份子比較,但係搞到咁真係好慚愧。
諗諗下,真係想轉行,我諗到三個option.....
1.二世祖
2.少爺
3.太子爺
但先旨聲明,我係唔會理盤生意既,淨係俾錢我洗得架喇!呵!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚