重複犯錯

我尋晚又做左一件錯事,就係放虎入房。話說虎bi每逢臨訓前,都會入我間房玩一輪,行行企企,搞下我桌面d野,先肯去訓(通常係因為我要訓,請佢出去),不過我尋晚太累,冇體力請佢出房,由得佢留o向間房度,咁就鑄成大錯。

我星期日,去買左個新headphone,好鬼好架,今朝,虎bi就同我咬爛佢喇!

記唔記得四月果陣時---headphone

呢d,咪就係重複犯錯lor~~
我,係唔應該未問過虎bi就將headphone擺o向桌面的。
我,係抵死的!
我,係重複犯錯~~

留言

  1. 虎bi真係五行欠x囉....解決方法係養多一隻惡過佢既治一治佢...

    回覆刪除
  2. 咁樣唔係根治問題既方法!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚