燎原火遊樂團

對上一次有大規模好吃懶做遊樂團,已經係昨年六月,咁耐唔搞,因為真係好難約的,我個人又好鬼懶,實在又好鬼忙,所以到今時今日,先至有機會搞d野!

呢個月頭,趁住有幾日假期,o向一個月前,已經開始約定d朋友,不過好唔好彩,因為在約人時又考慮究竟星期日去好定星期一去好,但係又冇通知澤少,搞到期間澤少約左人,最後去唔到,相當遺憾,下次真係要約得好些,安排好些!

今次既行程係先唱K,後食飯,再品嚐糖水,都幾行~~

唱K的朋友有龍哥,龍嫂,亨少,大華,愛麗斯,今次難得唔係百日咳病發期,唱歌冇credit limit,唔駛辛苦身邊的朋友全程有咳聲伴奏...,我最驚嘆現在K房有機打有網上,真係利害,我咁都驚嘆,可想而知我幾落伍!

唱夠之後二公子同vicki同大妹 join下場到東涌食海鮮。今次由亨少架車帶頭,我一味死跟就到左馬灣村一間村屋度食飯,呢度d野食都相當美味,而且價錢便宜,圍起上來每人百五蚊有找,食海鮮來講去邊度搵,真係要特別鳴謝有「算死草」之稱,「寸草不生」陳大華。

食完再死跟亨少架烈火戰車入大埔食糖水,其間龍哥同大華大談屎尿屁,研究排洪工程,佢地係講到停唔到的,不能自控。笑鬼死!

呢種活動其實相當開心的,今次澤少join唔到,遲d再搞!
coming soon:
- 九龍灣新開張大榮華
- 燒野食

不過唔知幾時得閒!

二公子的海鮮團

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚