受靶

自從接手公司舊年開始沾手的新業務後,我便過著永無寧日的日子。


先說說那新業務的性質,那是一種垃圾電郵過濾服務,客人的電郵先經過我們的過濾才發到他們的郵箱,中間我要做的,相比起公司其他的產品,工作量以及難度,都比較少和簡單,然而,這只是我當初一相情願的想法。

由於這服務與公司一向做開的東西完全是兩碼子的事,遇到的問題可謂天天新款,而客路又完全唔同,在相關技術知識,應變能力和應對能力方面,我受到相當的考驗。當然如果人人都有見招拆招連消帶打既能力,一般都唔會有乜野問題,但係,意外成日都有,加上未必由我處理,俾人丙就每隔一段時間就會有一兩單...不過無論單野係唔係由我搞出來,鑊就由一定由我負責,所以,呢一年來刀刀箭箭,有唔少都插到我身上,寫email補鑊解話呢種工作做唔少,有時甚至要上個客度負荊請罪。今日,就係要上個客度解話,幸好,我有逆轉乾坤的理據,才不至於太理虧,算是執返一身彩。



周不時受靶,真懷念從前的日子。我以前,點會俾到位人地砌我架?

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男