虎bi生活報告

經過左一個多月,阿bi...廖老師連個虎字都懶得叫,叫佢阿bi就算...阿虎bi已經習慣晒呢度既生活,活動範圍愈來愈?,愈來愈生猛,亦即係愈來愈百厭,成日懶係活潑咁,扮晒好動,扮晒同其他貓與別不同,好動不特止,仲愈來愈多技能。



佢除左基本技:
-撥晒我d野落地下同床下底
-將我窗台d盆栽撥落我張床(此乃前者的變化技)
-開櫃門入,然後藏匿其中
-咬人

宜家仲練成以下新招式:
-同人過手(即係打交),佢都幾好打架...
-扮馬,成日o向間屋度疾走
-徒手爬我張椅背,停留時間仲愈來愈長
-雙手執起d野然後兩腳站立

希望佢將會學識的技能:
我要求唔多.....我只係希望佢識賺錢...

留言

  1. 虎bi, 你好勁呀!!黃氏貓家族萬歲!!

    回覆刪除
  2. 姓黃的貓...叫虎bi...咁即係黃小虎啦!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男