第二週

上珠海三天,本來養好了大半的咳嗽又再惡化,一開口說話又咳起來,應該是喉嚨敏感吧。

但是,我夜晚還是去吃燒烤,沒辦法,一個人在珠海吃晚飯便沒有選擇,十幾蚊,唔駛同人分...仲好鬼死飽...

第二天,admin team食飯,去了在珠海頗有名氣的東來順,據說它每年五月至九月都會關門(但照交租),即是除了火鍋就不做別的,好像專家似的,我覺得,除了他是用炭爐來打之外,沒甚麼大不了,食物不見得分外美味。

第三天,本來早決定了搭七點半船回港,點知臨時被老闆拉了去跟ricoh食飯,到百年肥牛...又係打邊爐...最搞笑係,我地幾個同時以為同ricoh同抬食飯時,其實我地被派到外面那些抬自己食,都好,我最怕食呢種食都食得唔暢快既飯,況且,我一向看不爽ricoh的。不過,如果早知係咁,就唔好叫我地來嘛....我可是約了人吃飯的嘛...

不過,回到香港,本來約了食飯的又不吃了,只係去左食糖水,真係錯有錯著,算啦。

唔好以為我在珠海就淨係食,我可是上去工作的,左文右武的左文,通過了我的測試,過了試用期,順道跟他們回顧過去一年的表現和展望來年,叫做部署下...希望唔好好似甘上年咁啦...

p.s.好多謝有人見我咳就俾左d柴胡我飲。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男