第一天

05和06的交界,我單槍匹馬落左樓下個球場跑步,用那歷史悠久的casio倒數,為新一年打開健康的一頁。

還在球場的06年第一分鐘,就諗住send個sms俾細個,但係唔知點解,send極都send唔到(後來先知係因為個台太忙),一路send到返上屋企都send唔到,我仲係咁研究發生左乜野問題,都未研究到有乜問題時,反而細個就打電話俾我,同我講新年快樂,驚喜。

同細個傾計會好愉快,但我最唔好意思就係後來係咁講阿妺壞話,咁樣好似唔係咁好咁,冇顧及細個既感受,下次就唔應該講呢個話題,而且我亦唔覺得有需要討論。

希望可以多d同細個傾下計,但係總是驚阻住佢讀書。

希望細個考試順順利利。




第二朝起身,同廖老師飲茶,算係盡下個兒子既本份,而我都想趁有時間就多d陪下阿媽,一返工就天昏地暗,真係阿媽都唔認得。

之後出左去全世界人口密度最高既地方,諗住配番個handfree,點知行左半日,都睇唔o岩,咁都係算罷啦。反而就去左尚書房買左幾本書,買神州大地簡體字既書真係抵,幾十蚊一本,買左三本一舊水都唔駛,簡體字我冇所謂,因為我買既係畫冊,印得清楚就得。

夜晚少有地返屋企食飯,廖老師幾鬼開心。我都話有機會就多d陪下阿媽。

雖然,除夕元旦冇特別既野做過,但心靈安靜,足矣。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男