綠田園寫生團

上星期六,廖老師組織成班學生一齊去寫生兼夾燒野食,本少爺雖然病到條能源bar跌到落紅色狀態,但係都要頂硬上,仲晨咁早就起左身,仲早過平日返工,可想而知我幾咁重視我d學生。

綠田園聽就聽得多,去就從來未去過,到左之後咋帝行過圈參觀過之後,就開始燒野食了,d野食都算ok啦,唔難食......我本住賤命一條的態度,乜都照食,視死如歸的氣派,可見一班!食左兩個幾鐘,都未病死,就開始召集學生們去開工寫生了。

其實果度冇乜好寫,對於佢地取境會有困難,不過最後無論大個定細個都寫得唔錯,證明平時o向畫室寫畫真係局限左佢地!



我自己都寫左幾幅速寫,冇乜力寫,反而影左幾張相,仲有日落景,因為部細機借左俾四爺出征高麗,咁我就冇藉口唔用番部半專業的大機影相喇,好彩仲識用......不過影得唔係咁好囉...

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男