上週記

上星期日(27/11)

應邀出席黃老闆畢業拍照活動,雖然我搞不清楚他畢的是什麼業,我真該死,但還是要好大力咁恭喜他。
黃老闆除了學業有成之外,其他方面亦很吃得開,識了個賢淑的女朋友,還買了樓等結婚,我們拍照完了,便上佢新居打擾一下。
人比人真係會比死人,如果我硬係要同黃老闆比較,真係死左佢好過。
好彩,我此等爛泥扶唔上壁的人,係唔會咁膚淺既,各有前因莫羨人,自己唔上進,就唔好同黃老闆此類well planned的人比較。
況且,都今日為止,我仍然認為當日唔讀個degree course的決定是正確的。而其他方面,例如有個賢淑的女朋友,我壞人一個,邊有資格。講買樓,我仍然覺得唔應該為左d無良地產商打半世工甚至負半輩子的負債。




上星期二(29/11)

老闆召開了一個衣著儀表的training,我覺得,雖然老闆冇講因乜野會開呢d咁無聊野會,亦唔係針對某位同事,但係,唔多唔少都係為賽先生而設的。成個會好似劉天蘭品評d藝人咁,我地就係d藝人,老闆就係劉天蘭。
講 到我,當然係話我著得太casual啦,我認,因為我而家已經好少機會見客見vendor,而且我唔覺得我坐o向個位度諗下野,寫下野,聽電話,鬧下 人,講下粗話,咀咒下人,擒高擒低......有必要著套老西返工,係真架,佢係叫我多d著西裝返去....佢話,唔好俾人成日覺得我地呢d電腦人, technical同事係「師傅」(整機師傅),我地其實差唔多係PM(Project Manager)黎架............
我知道了,首先,我會多些做些pm的工作,或者將一d好普通的task用pm的手法來做,之後,我想要pm的薪酬.....




上星期三(30/11)

俾老闆話我呢輪工作效率奇低.....我都覺得係..........

我係抵鬧。




上星期四(1/12)

夜晚同王子食宵夜。
有金句:我們只會對那還愛自己的人專一。

講得好。




上星期五(2/12)

發現了醒目通的手機優惠,$980有一部sx813。但是,還是算了。

好耐冇見澤少,同佢去花園餐廳食飯。




上星期日(4/12)

原來仲有一些我未到過,但係咁靚既地方。

景色的而且確十分怡人,不過你不需要常常強調那種說話。

發現了分別在那兒,就是有些東西永遠不會跟我說,這就是種距離,但不會影響之間的友誼。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男