跳跳虎登場


上星期日,終於接濟左阿跳跳虎(又名虎bi)。

不過,我第二日就要上珠海,照顧唔到佢。

佢第一日到左我屋企,就好驚,唔係喱o向我電腦後面,就係喱o向我個書架度,再唔係就床下底,所以我都廢事理佢!

我星期三返到香港,廖老師就話佢果朝翻倒了我的盆栽,搞到張床濕晒....

我果晚見佢成日要入廖老師個房玩,咁廖老師都俾面招呼下佢,同佢講野,抱下佢...,當然,廖老師唔係成日都咁得閒,而且佢生果幾個仔由細到大都唔會咁跟住晒,要人注意,所以就請佢出去佢間房。

虎bi行為相當令我奇怪,佢好鍾意攬住電線,同埋典下典下,發出一些唔應該係一隻貓發出既怪聲....我開頭,仲以為佢有病....

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男